Harrybiceps Skrivet 5 juli, 2016 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2016 Som rubriken lyder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Harrybiceps Skrivet 5 juli, 2016 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2016 I GTA DÅ 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juli, 2016 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2016 Risken är rätt stor att du inte kommer att hitta någon sådan här. Vad är det som är så hemskt bråttom, förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 6 juli, 2016 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2016 Eller så kan du bara tjäna dina pengar, som alla andra. Lata människor som du är de som förstör alla spel. Jag blir äcklad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 juli, 2016 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2016 Wednesday, July 06, 2016 at 16:28, Xersize skrev: Eller så kan du bara tjäna dina pengar, som alla andra. Lata människor som du är de som förstör alla spel. Jag blir äcklad. Mja, nuförtiden är det väl ingen som inte redan tjänat ihop några miljoner till en Buzard, Hydra, lyxkåk och vrålåk, så vad några miljoner extra för att få en onödig lyxjakt skulle göra för skillnad i rättvisa är jag inte särskilt bekymrad över. Låt folk hållas; det är ine deras pengar som förstör spelet utan deras beteende. Jag ser hellre att någon spawnar 20 mille till bilar än att någon tjänar ihop 5 miljoner genom Pacific-grinding och använder dem för att terrorisera folk med Hydra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 9 juli, 2016 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2016 (redigerad) Bara för att du får pengar betyder inte att du är oskyldig. Du kan lika gärna hacka till dig pengar själv, för bannad kommer du bli hur som helst. 2016-07-06 at 16:28, Xersize skrev: Eller så kan du bara tjäna dina pengar, som alla andra. Lata människor som du är de som förstör alla spel. Jag blir äcklad. Hatar fuskare lika mycket. Men förstår folk. Till en början var saker inte så jätte dyra, men nu när uppdateringar kommer med saker för flera miljoner så är det nästan omöjligt att komma upp till dom summorna om man inte nötar GTA helatiden. Hela online är format så Rockstar ska gå vinst med Cash cards. Det om något äcklar mig. Skulle hellre ha betald DLC tbh. Redigerad 9 juli, 2016 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juli, 2016 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2016 2016-07-09 at 15:25, VaXXoR skrev: Bara för att du får pengar betyder inte att du är oskyldig. Du kan lika gärna hacka till dig pengar själv, för bannad kommer du bli hur som helst. Nja, jag vet inte... Har fått hur mycket pengar som helst kastade på mig, men jag har klarat mig väl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 juli, 2016 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2016 tja harrybicep välkommen till gtasajten ja kan nog hjälpa dig adda mig på c.r.e.a.m.94 o skicka ett medelande stor kram ///xstreem 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts