GTA2 Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Jag kan inte heller hitta wangcars vart ligger den kartan är inte så bra jag fattar inte vart man ska hitta wangcars och i vilka banor det finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Wangcars finns bara på Resedential district, de är väl gömmda!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA2 Skrivet 4 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Vaddå vart ligger den då? Hur ska jag hitta wang- cars på en sån där ´stor bana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Vaddå vart ligger den då? Hur ska jag hitta wang- cars på en sån där ´stor bana? inte så svårt, detta är på ANDRA banan, så om du inte kommit dit än så kan du inte få dem. Visst är det ganska svårt, men det är ju det som är meningen! En finns vid militärbasen, kör in i en tunnel under vägen.... Och en av de lättaste finns vid rednecks röda uppdrag, kör över bron sväng höger, kör över igen (tror jag) och där nånstans ska den finnas. Hoppas du fattar den lika "krokiga" beskrivningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 inte så svårt, detta är på ANDRA banan, så om du inte kommit dit än så kan du inte få dem. Visst är det ganska svårt, men det är ju det som är meningen! En finns vid militärbasen, kör in i en tunnel under vägen.... Och en av de lättaste finns vid rednecks röda uppdrag, kör över bron sväng höger, kör över igen (tror jag) och där nånstans ska den finnas. Hoppas du fattar den lika "krokiga" beskrivningen! Det finns ingen på millitärbasen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA2 Skrivet 4 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Jag gick också till militär basen men jag hittade inte tunneln. Ligger den på vänster av militär basen där tror jag att det finns stor tunnel men vart är tunneln där man ska gå inne i den där special bilen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts