Mark Skrivet 8 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2016 Börjar få MMORPG-cravings.Vet ni några bra MMOs som är värda att kolla in? Jag har kikat lite på Final Fantasy XIV, någon som spelar/har spelat det och kan berätta lite om spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2016 https://www.blackdesertonline.com/Inte kört själv, men har ett par polare som vill att jag ska börja. Har dock inte tid för det själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 april, 2016 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2016 Jag tycker Wildstar är mysigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 april, 2016 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 april, 2016 Gav Guild Wars 2 ett försök. Aslänge sen jag spelade det. Stillar mitt begär ett tag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts