Gof Skrivet 13 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2016 (redigerad) Åsikt? edit: åt helvete fel kategori, men aja. Redigerad 13 mars, 2016 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2016 Gör mig varken från eller till. Alltid tyckt Kent är lite för svåra och skitnödiga, rent imagemässigt. Sen har Jocke Berg gjort en jävla massa bra låtar. Tycker bara hela imageprylen är jävligt löjlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2016 Har ända upp i vuxen ålder haft för mig att jag avskyr Kent. Det är inte förrän de allra senaste åren som jag har insett att den enda anledningen till det är att jag på något sätt försökte göra revolt min mina storasystrar som spelade sönder Kent när jag var yngre... De är ju faktiskt ganska bra... Men det skulle fortfarande ta emot att sätta igång ett album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2016 Bryr mig egentligen inte det minsta om Kent, men efter jag hörde nyheten bestämde jag mig för att maratonlyssna på dem idag. Nu är jag deppig och sorgsen över att de lägger ner. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 15 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2016 Jag tror ändå det är bra att lägga ner i tid, eller hur jag ska uttrycka mig. Att bli gubbrockare kanske inte riktigt är deras grej? Och de kanske känner att de förmedlat det de vill vid det här laget. Deras musik, i alla fall hitlåtarna, har ju funnits med under hela uppväxten sådär i bakgrunden, men frälst kan jag inte kalla mig. Efter nyheten så slog jag dock till idag och köpte ett begagnat ex av "Du & Jag Döden" som min gode vän Arvid håller som deras bästa. Tio spänn kan det ju vara värt för att se om de kan växa lite på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2016 Bryr mig egentligen inte det minsta om Kent, men efter jag hörde nyheten bestämde jag mig för att maratonlyssna på dem idag. Nu är jag deppig och sorgsen över att de lägger ner. Det roliga är att man troligen blir deppig av ett Kent-maraton vare sig de ska lägga ner eller inte Det finns mycket bra i deras första fem plattor, sen har jag nog ingen koll. Hagnesta Hill är förbannat bra alltså. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2016 (redigerad) Bryr mig egentligen inte det minsta om Kent, men efter jag hörde nyheten bestämde jag mig för att maratonlyssna på dem idag. Nu är jag deppig och sorgsen över att de lägger ner. Tror bara att du har lyssnat lite för mycket på Kent! Tillägg: Borde läs Henkibojjs inlägg innan jag uttalade mig... Redigerad 16 mars, 2016 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2016 Tycker som Misterwhoopee att det är bra att de lägger ner i tid. Jag blir faktiskt inte så förvånad att de väljer att sluta nu då jag upplevt deras tre senaste plattor som ganska trötta och upprepande och utan samma "själ" som tidigare album. Sammantaget från början till nu har de dock producerat en låtskatt som saknar like i svensk musikhistoria och det ska de ha credd för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2016 Det roliga är att man troligen blir deppig av ett Kent-maraton vare sig de ska lägga ner eller inte Tror bara att du har lyssnat lite för mycket på Kent! Jamen det var ju det som var skämtet grabbar 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts