Joakim Grenwall Skrivet 8 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2016 (redigerad) Tjena vi är ett gäng som spelar gta tillsammans och vill ha flera att spela med som är lika seriösa som oss. Vi är spelare både ifrån Sverige och USA som driver en MC klubb. Vi brukar åka runt tillsammans för att visa upp oss och dessutom ha det roligt. Vi hjälper givetvis varandra med att köra olika missions / heist tillsammans för att tjäna mer RP & Cash.I och med att vi är seriösa spelare så attackerar vi aldrig någon / något gäng förutom när det handlar om att försvara oss och våran klubb. Är du sugen på att hitta nya spelare att lira med och ha roligt tillsammans med så tveka inte att gå in på länken och tryck fram till att börja prospecta för oss. OBS både för Män och Kvinnor. Dock 15+ Länk för att prospecta för oss eller läsa mer. http://joelleo942.wix.com/sonsofmayhemGta forum. Redigerad 8 februari, 2016 av Joakim Grenwall 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 9 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2016 Intressant. Ni finns inte på PC också antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joakim Grenwall Skrivet 9 februari, 2016 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2016 Intressant. Ni finns inte på PC också antar jag?nej tyvärr, enbart Xbox one i nuläget :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flashieangel Skrivet 4 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2016 En liten fråga...jag är rätt ny, hur pass erfaren och duktig behöver man vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts