Kebab Skrivet 26 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2015 Julfirandet är verkligen totalkaotiskt när man har sex stycken syskonbarn som härjar runt. Men jag älskar det. God jul mina vänner. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 26 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2015 Julfirandet är verkligen totalkaotiskt när man har sex stycken syskonbarn som härjar runt. Men jag älskar det. God jul mina vänner.Raka motsatsen till min typiska: vakna halv tre på eftermiddagen, när Kalle Anka är slut öppnar vi julklappar, sedan käkar vi väldigt otypiskt svensk mat med ett glas rött. Sedan är det vilken kväll i veckan som helst. Men jag älskar det. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 december, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2015 En riktigt sen jul önskar Misterwhoopee! Har suttit på en osäker dator under julen och inte vågat logga in här. Har haft en riktig skitnatt, inte så kul att skriva här kanske. Men året kunde definitivt slutat bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts