Vice. Skrivet 19 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2015 Tja. Undrar kort hur wallpaper funkar. Såg en som gjort falloutinsperersde ikoner på sin iPhone 6+ har hittat wallpaper som jag lagt som bakgrund/lådbilslandet men är det möjligt att ändra utseende på ikonerna? Finns det en app för detta eller nått klart tema man kan ladda ner? Tack//vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2015 Jag kan ingenting alls om iPhone men generellt brukar väl ordet Wallpaper enbart betyda skrivbordsunderlägg eller bakgrundsbild? Det låter som att du söker ett helt tema ("Theme"). Det kanske blir lättare att leta info med det ordet istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 november, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 november, 2015 Ja du har rätt. Tema är det jag letar efter. Kan man ändra det?eller måste man jb? Och finns det ens jb till 6+? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2015 För att ändra ikonerna (Typ meddelande) osv så måste du jailbreaka, hurvida jb finns till iphone 6+ vet jag inte men det brukar väl mest bero på vilken version utav iOS du har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts