Montecristo Skrivet 22 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2015 Hej!Finns det någon vänlig skäl som har möjlighet och vilja att hjälpa mig att få begravningsbilen i Online? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2015 Vänta till Halloween Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Montecristo Skrivet 22 oktober, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2015 Vänta till Halloween Ja då, skall införskaffa den eventuellt kommande bilen med Men nu jagar jag den vanliga hederliga som finns där ute i det dolda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2015 Ja då, skall införskaffa den eventuellt kommande bilen med Men nu jagar jag den vanliga hederliga som finns där ute i det dolda Du kan skaffa en Hearse på den här platsen: http://gta-5-map.com?lat=68.20339608902718&lng=-139.5538330078125&zoom=7 Tryck på den gråa bilsymbolen för att se exakt var det är. Det sägs att de bara spawnar när någon annan befinner sig i en Hearse bredvid, men det är alltid värt ett försök ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts