Jazz Skrivet 20 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2015 (redigerad) . Redigerad 1 juni, 2022 av Jazz 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2015 Ballt! Jag är ju flygintresserad så jag har funderat på vilka spel man kan köra för att få lite utlopp för det hela. Diverse Flight Simulators känns rätt tunga att börja med innan jag påbörjat något certifikat men det här Tycoon-spelet skulle nog kunna tillfredsställa behovet en bit på vägen! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2015 Det har slunkit med en slutparantes i länken till er hemsida. Vad kodar ni spelet i för språk? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 24 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2015 Grymt! Ser fram emot kickstarter-kampanjen. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 oktober, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2015 (redigerad) . Redigerad 1 juni, 2022 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 25 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2015 Hej, sluta våldta min webbläsare! Eran top navigation tar mer än 1/5 av mitt utrymme och följer med sidan, inte okej. Dessutom blir den genomskinlig när man skrollar från toppen, men bara i typ 1 sekund och endast när man börjar från toppen. Sjukt avtändande, klarar inte av att navigera sidan. Sjukt svårt att säga något om spelet ännu, finns ju bara tre screenshots. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts