Henkibojj Skrivet 20 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2015 Ja, som ni vet har jag ju dubblat en Criminal Mastermind och fick därför lite drygt 29 miljoner på kontot till PC efter transfer.Jag äger redan:HydraBuzzardSavageRhino TankKraken submarineDodoCuban 800VelumDumpsterZentornoJesterHigh End Apartment: 4 Integrity Way apt. 28Plus två andra lägenheter och lite finare bilar.Men vad gör man med resterande 22 miljoner som jag har kvar efter den senaste pengasprätten? Lowriders som kommer nu kan ju knappast äta upp hela den summan. Hela syftet var ju förstås att bli ekonomiskt oberoende så att jag aldrig behöver grinda något mer, så där har jag ju lyckats. Men sen då? Vad köper man när man kan köpa vad som helst, hur mycket som helst?Luxury Shamal i guld för tio mille är uteslutet. Så onödigt mycket pengar har jag inte att jag slänger hälften på ett flygplan utan syfte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2015 Shoppar loss på DLCn som släpps idag. Tror halloween sakerna kommer också så det är bara att spendera på saker som är "limited". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts