samool Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 hur gör man om man vill lägga in bilder på forumet som ligger på hårdisken Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 hur gör man om man vill lägga in bilder på forumet som ligger på hårdisken Vilken sorts bilder?!? Om det är screen-shots så kan du läga dom i Gtasajtens Ftp... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 2 september, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 aaa...screenshots men jag vill ju ha dom i en topic inte i ftpn Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 Då vill jag bara säga: Kolla Pixas Filuppladnings-sida. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2002 aaa...screenshots men jag vill ju ha dom i en topic inte i ftpn lägg den i ftp:n och länka där ifrån. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts