Hultenius Skrivet 6 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2015 Adminkåren har diskuterat åtgärder för att liva upp forumet. Det finns många bra idéer och idag verkställer vi två av dessa:Gäster kan (under en testperiod) skriva inlägg utan att först registrera sig. Det kan leda till vad som helst, eller absolut ingenting. Vi har ingen aning, men vi är i alla fall redo att testa. GTA-delen har flyttats ner på förstasidan (forumindex). Det gör lite ont i hjärtat, men aktiviteten i dessa forum är tyvärr för låg för att motivera den premium-plats GTA-forumen haft. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 6 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2015 Jag känner mig helt vilsen nu när GTA-delen är längst ner. Skicka hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2015 Jag känner mig helt vilsen nu när GTA-delen är längst ner. Skicka hjälp.Du ska vänta tills nån går och köper munkar. 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2015 Whoa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2015 Ta tillbaka gamla designen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2015 Hade först en förhoppning om att "ny forumordning" skulle innebära att jag blev moderator eller admin. Tack för ingenting : / 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest rabarben Skrivet 6 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2015 Detta är ju kanon. OBS: Minispelet man får i reCAPTCHA:n är sjukt grötigt och svårt... 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2015 Fan vad stekigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 6 september, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 september, 2015 Hade först en förhoppning om att "ny forumordning" skulle innebära att jag blev moderator eller admin. Tack för ingenting : / Min rubriksättning a la Aftonbladet har lyckats, ett riktigt klickmonster 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2015 (redigerad) Hur lång är testperioden?Dessutom, ingår ändringen av forumstrukturen i denna testperiod eller är den permanent? Redigerad 29 september, 2015 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2015 Sluta vara så konservativ, dibel. Vakna upp ur det förgångna och anslut dig till oss andra i samtiden. Neo-GTAsajten är här för att stanna (förmodar jag, åtminstone). 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 30 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2015 Gillar uttrycket Neo-GTAsajten. Snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 oktober, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2015 Du kommer få en jobbig höst dibel, fler ändringar ligger i pipen 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 12 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2015 Du kommer få en jobbig höst dibel, fler ändringar ligger i pipen Jag förväntar mig ett tredje kön som alternativ på profilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 19 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2015 Nu har det börjat dimpa in lite gästinlägg, det verkar ju gå bra hittills!Mina farhågor om nya skoförsäljare har hittills inte besannats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2015 Jag är rädd att jag står bakom de flesta gästinläggen på sistone. Blir utloggad från forumet här hemma ifall jag loggar in på jobbet, så jag kringgår irritationsmomentet genom att utnyttja gästfunktionen stundom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 februari, 2016 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2016 Apropå gästfrihet har jag alltid tyckt att tio inlägg är för lågt för att få tillgång till PA. Vore det möjligt att höja denna gräns till 50? En aktiv medlem kommer rätt snart upp i det om den vill och som bonus får de PA. En som av någon anledning bara vill åt PA, hur de nu skulle kunna ha fått kännedom om den, kan enkelt posta lite humorklipp och lösa GTA-frågor, eller till och med bara spamma, så kan den läsa vad som helst innan mods hunnit ta hand om ärendet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 9 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2016 Varför är det ändrat så att man nu måste vara medlem för att se någon del av forumet. GTA-delen av GTAsajten borde i alla fall icke medlemmar också få se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2016 Varför är det ändrat så att man nu måste vara medlem för att se någon del av forumet. GTA-delen av GTAsajten borde i alla fall icke medlemmar också få se. Ja verkligen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 mars, 2016 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2016 Jag tolkar inte Hultenius inlägg från januari som att det skulle vara permanent, även om inloggningstvång varit på rätt länge nu. Men vi har faktiskt fått fler nya medlemmar på grund av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts