Misterwhoopee Skrivet 13 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2015 Har under ett par månader nu haft ett litet, men störande problem med Mozilla Firefox. När jag scrollar hamnar olika bilder där de inte ska vara. Här på forumet tar det sig uttryck i att vissa medlemmars avatarer hamnar på andras. Problemet är inte konstant, ibland funkar det fint. Välkänt problem eller är det bara jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2015 Aldrig varit med om, eller hört talas om... Dum fråga, men har du testat att ominstallera Mozilla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2015 Det kan inte vara något tillägg som spökar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 14 augusti, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2015 Prövade att radera all historik och har inte haft något problem sedan dess. Något tillägg är det i alla fall inte, jag håller mina webbläsare så rena så möjligt. Tack för tipsen i alla fall, om det fortsätter så kanske ominstallation kan vara något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 13 september, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2015 Tja, mitt problem har inte upphört. Det är dock inte tillräckligt störande för att jag ska orka ominstallera, och ibland kan man ju få sig ett litet skratt som när jag var inne på riksbankens hemsida för några dagar sedan. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts