Mark Skrivet 5 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2015 (redigerad) Set in 1968, Mafia 3 stars a brand new protagonist, Lincoln Clay. He’s half-black, half-white, which matters since his story unfolds in the deep south of New Orleans, where outward, violent racism was a part of everyday life at the time. Clay’s got it tough, because he also grew up an orphan, constantly looking for family, which he found in the army during the Vietnam War. Suffice it to say, he’s seen some things. Mer info: http://www.ign.com/articles/2015/08/05/mafia-3-exposes-the-dirty-new-face-of-organized-crime Redigerad 5 augusti, 2015 av Mark 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 5 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2015 Gillar tiden spelet utspelar sig i, bilarna kommer nog vara underbara. Ser fram emot detta! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g0f Skrivet 5 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2015 Lackar på Batman-rösten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2015 (redigerad) Hoppas de inte fackar upp bilfysiken igen. Ettan var ett magiskt spel på nästan alla sätt och vis, tvåan var kass. Redigerad 8 augusti, 2015 av Jazz 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2015 Undrar om jag ens köpte 2.an efter den första kassa 1:an.Blir troligtvis ett köp nu, men får se. När släpps det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 13 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2015 Undrar om jag ens köpte 2.an efter den första kassa 1:an.Blir troligtvis ett köp nu, men får se. När släpps det? Va? Ettan va ju superbra medans tvåan va lite .. sådär. Releasedatum är inte riktigt officelt än, men tidigt 2016 ryktas det om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2015 Va? Ettan va ju superbra medans tvåan va lite .. sådär. Releasedatum är inte riktigt officelt än, men tidigt 2016 ryktas det om.kanske minns fel. Tyckte det rätt enformigt. Eller så blandar jag ihop det med det där liknande spelet la noir eller vd det hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 5 september, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2015 Undrar om jag ens köpte 2.an efter den första kassa 1:an.Blir troligtvis ett köp nu, men får se. När släpps det? Du köpte det inte, men jag minns att du lånade det av mig. Gillade faktiskt tvåan, så ska bli kul att se vad dom gör med det här. Kul att Vito är tillbaka också. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts