Weener Skrivet 2 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2015 14 år och okysst som satan. Min första Photoshop-skapelse. Lysande samhällssatir! 2004, truckerkepsarnas år? Mycket nostalgi med San Andreas, fan sicka minnen. Masken som användes för att lura forumet att det spökade i mitt rum. När jag tröttnade på folk som skrev till mig oavbrutet om spöket var kvar, trots att jag avslöjat mig själv. Nån sorts försök till att vara lustig på RavenEs bekostnad. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 2 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2015 Hahaha, vad handlade allt "vote jazz" om? Haha, måste handlat om någon fototävling eller något. Nästan lite pinsamt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2015 ...oookay?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2015 (redigerad) Lite mer från mig: ^ Kommer ni ihåg Desolation Row, okka/The Dude..? Vet inte om det var någon mer som hängde där som fortfarande är kvar här. Pico och Crice var där med, och rabarben har jag för mig. Fråga mig inte varför jag ville ha en hoodie med sajtens URL på men there you go. Redigerad 2 oktober, 2018 av Siana 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2015 ^ Kommer ni ihåg Desolation Row, okka/The Dude..? Vet inte om det var någon mer som hängde där som fortfarande är kvar här. Pico och Crice var där med, och rabarben har jag för mig. Fråga mig inte varför jag ville ha en hoodie med sajtens URL på men there you go. Jag var där! Var skribb som hade väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2015 Skribb hade ju n0f.rr.nu eller nåt sånt. n0llans forum som han startade efter att Hultenius bannade honom. Där hade vi sjukt kul vill jag minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2015 Var inte Desolation Row det där film noiriga gangsterrollspelstjofräset? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2015 Jag var där! Var skribb som hade väl? Nä, det var jag och Crice som drev den.Var inte Desolation Row det där film noiriga gangsterrollspelstjofräset?Det stämmer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 4 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2015 Det tog några veckor innan jag bemästrade konsten att göra simpla pixelstugor. En GTASajten-serie om alla homies och dawgs som battlade. Tufft skit. Och minns ni Lego Blockland? Så jävla stylish jag var också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2015 Minns ni detta?Någon kille som hade radiostyrda tanks hemma som vi kunde styra remote. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2015 Minns ni detta?Någon kille som hade radiostyrda tanks hemma som vi kunde styra remote. Ja! Det var skitballt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2015 Dubbel 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 7 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2015 Denna tråd får mig att inse, jag ej vara en del av ens någon gemenskap på GTAsajten. Mången tillfällen har detta forums väktare ifrågasatt min närvaro, ty hur kunna jag fortsätta vandra med er om jag ej vara av denna värld?Fortsätt att ladda upp, lev genom era minnen! Försök att återskapa er känsla, fortsätt att vandra i mörkret. I tidens skimmer, genom årtalen. Förevigat på pränt, aldrig någonsin. Nonkonformist, ej av denna värld! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2015 Hur hittar man gamla inlägg på smidigast sätt? Kommer dock ihåg att jag använde den där bildsidan som las ner rätt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 11 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2015 Plötsligt börjar jag sakna att ha signaturer. Persikorna är nog min favorit. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2015 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 oktober, 2022 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2022 Det var tiden innan Photoshop nådde vår by. Ville man ha en signatur så fick man karva den! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts