Hultenius Skrivet 29 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2015 Om ni vill testa den nya editorn utan att skräpa ner någon tråd så kan ni göra det här. Jag kommer radera tråden om någar dagar. Jag börjar med några exempel på hur Spotify och SoundCloud bäddas in. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2015 Först! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2015 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Tack så mycket för att jag fick vara exemplet på Spotify, Hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 (redigerad) Testar Microsoft Håller med till 100%!... Edit: Nära, men inte tillräckligt Redigerad 30 juli, 2015 av Henkibojj 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Om ni vill testa den nya editorn utan att skräpa ner någon tråd så kan ni göra det här. Jag kommer radera tråden om någar dagar.Jag börjar med några exempel på hur Spotify och SoundCloud bäddas in. Oerhört smickrande att du använde vårt band som exempel! Blir fanemej starstruck, Hultenius är kung, Hultenius är gud! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 (redigerad) Kan man pinga sig själv tro? @RavenE Hände inget. Redigerad 30 juli, 2015 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g0f Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 kuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2015 Pingar @RavenE! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2015 Räven till @eXotic, jag kopierar dig högljutt och klart! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2015 (redigerad) @dibelHur fan pingar man. @dibel aaah haha. Jävla sopa. Redigerad 31 juli, 2015 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2015 (redigerad) @Umberto @Nord @Azore daimstrut Redigerad 31 juli, 2015 av Kebab nice, fortfarande inga quote-pyramider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 1 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2015 @Funnylin :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2015 (redigerad) kålrötter Ska ni gibba CS med mig eller?!?!?!?! LR eller eller lr eller eller eller eller eller eller Redigerad 1 augusti, 2015 av Kebab 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2015 (redigerad) Hur lägger man in youtubeklipp direkt på sidan? och länkar till Spotify? förut fanns det ju en direktlänk till hur man la in youtube och spotify! u Redigerad 5 augusti, 2015 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2015 Spotify och Youtube blir automatiskt inbäddade om du klistrar in länken till filmen/spotifylänken. Antar att soundcloud fungerar på samma sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2015 (redigerad) asdawrglkjasdfgölkjasdfgasd Det måste ha varit något fel, för häromdagen funkade det fan inte att bädda in videor bara genom att klistra in. Men det gjorde det när det nya forumet lanserades... Och nu också uppenbarligen. Redigerad 5 augusti, 2015 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 5 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2015 (redigerad) Det måste ha varit något fel, för häromdagen funkade det fan inte att bädda in videor bara genom att klistra in. Men det gjorde det när det nya forumet lanserades... Och nu också uppenbarligen. Pastea länk Tryck mellanslag så textparsern kan fatta att du är klar och att det är en länk. Vänta någon sekund. Inbäddningen hämtas utav dig, inte av forumet. Så har jag uppfattat det. Har fungerat för mig. --- Funkar highlight i kodtaggar tro? function testCode() { if (true === true) { return true; // omg so true } } if (testCode()) { console.log("It's working!"); } Edit: Jag tänkte minska utrymmet för din post genom att ta bort videon. Gick sådär. Redigerad 5 augusti, 2015 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts