RavenE Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Är det bara för mig som det inte går att markera ett forum som läst genom att trycka på ikonen bredvid forumnamnet när man står i forumindex? Ikonen försvinner men man hinner se alt-texten "Markera forumet som läst" en snabbis.Kör Chrome på Windows 10, var dock så på Windows 8.1 också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Nej det är samma för mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Är det bara för mig som det inte går att markera ett forum som läst genom att trycka på ikonen bredvid forumnamnet när man står i forumindex? Ikonen försvinner men man hinner se alt-texten "Markera forumet som läst" en snabbis.Kör Chrome på Windows 10, var dock så på Windows 8.1 också.Nej det är samma för mig med.Funkade finfint här. Firefox 41 @ OSX. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Något jag märkt medan jag flyttat gamla trådar är att vissa smilies verkar stämma rätt dåligt med inläggens karaktär. Har vissa flyttats om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 juli, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Är det bara för mig som det inte går att markera ett forum som läst genom att trycka på ikonen bredvid forumnamnet när man står i forumindex? Ikonen försvinner men man hinner se alt-texten "Markera forumet som läst" en snabbis.Kör Chrome på Windows 10, var dock så på Windows 8.1 också.Nej det är samma för mig med.Kan ni testa igen? Jag har jobbat en del med forumikonerna under kvällen och det kanske fungerar bättre nu? Jag lyckas inte återskapa det i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 juli, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Något jag märkt medan jag flyttat gamla trådar är att vissa smilies verkar stämma rätt dåligt med inläggens karaktär. Har vissa flyttats om?Det hoppas jag inte, har du något exempel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Det hoppas jag inte, har du något exempel? Alltså ingen aning om det är något fel just från nuvarande uppdateringar, det kan ju vara gamla forumuppdateringar som spökar också. Det här är ju riktigt gamla trådar så det drabbar väl egentligen inte oss nu 2015. Men till exempel: http://www.gtasajten.com/topic/44054-bästa-film/ Ledsen smilie efter fråga om "Jo tänkte kolla med er vilken som är den allra bästa Filmen genom tiderna" ? http://www.gtasajten.com/topic/40181-simpsons-ett-slut-på-serien-är-inte-nära/ Smilien utbytt till wacko istället för wub i quote i andra posten? Och om inte sista posten var väldigt sarkastisk så känns inte mellow-smilien helt klockren efter "Den är så bra" Varför en unsure-smilie när alla tackar gizmo91? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 31 juli, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2015 Servern var nere några timmar under morgon på grund av en väldigt utdragen nedskalning av CPU & minne (tar normalt bara några minuter...). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 31 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2015 Kan ni testa igen? Jag har jobbat en del med forumikonerna under kvällen och det kanske fungerar bättre nu? Jag lyckas inte återskapa det i alla fall.Felet kvarstår hos mig. Provade att rensa cookies och övrig historik också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 31 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2015 Kan ni testa igen? Jag har jobbat en del med forumikonerna under kvällen och det kanske fungerar bättre nu? Jag lyckas inte återskapa det i alla fall.Felet kvarstår hos mig med, jag nämnde det inte förut men jag kör också med Chrome. Det är säkert den webbläsaren som spökar nu igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 31 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2015 Har fungerat för mig med Windows 10 och Firefox. Det är 99.9% Google Chrome som det är fel på. Ring google ni som använder skiten =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 augusti, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2015 Felet kvarstår hos mig. Provade att rensa cookies och övrig historik också.Felet kvarstår hos mig med, jag nämnde det inte förut men jag kör också med Chrome. Det är säkert den webbläsaren som spökar nu igen.Jag kör också Chrome. Forumikonen fungerar bra i både Windows 8 och Windows 10 för mig. Skumt... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2015 Måste nya trådar vara högst upp på startsidan? Vill hellre se statusuppdateringar. I förra versionen kunde man ju minimera nya trådar i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2015 Alltså Hultan, du är en sån jävla hjälte! Snacka om att bry sig om forumiterna, det är störtskönt att se hur du gör allt du kan för att hålla forumet i trim. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 2 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2015 Jag kör också Chrome. Forumikonen fungerar bra i både Windows 8 och Windows 10 för mig. Skumt... Äsch, det är ingenting som stör mig ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2015 Jag kör också Chrome. Forumikonen fungerar bra i både Windows 8 och Windows 10 för mig. Skumt... Ingen fara på taket! Bara en vanesak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g0f Skrivet 2 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2015 Kommer vi ändra språk till franska under julen? 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g0f Skrivet 3 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2015 Har också märkt att det står "Skrivet 16 timmar sedan" istället för klockslag. Går det att ändra på? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 3 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2015 Har också märkt att det står "Skrivet 16 timmar sedan" istället för klockslag. Går det att ändra på? Du kan hovra med musen ovanför den texten så får du se datum och klockslag. Ifall det inte går att ändra på vill säga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2015 Alltså, jag tycker att mycket av folks identitet och charmen med vårt lilla hemtrevliga krypin på nätet har försvunnit när signaturerna togs bort Nog för att userbars och överdådiga signaturer är 2005, men att inte ha något alls vet jag inte är särskilt vanligt på andra forum heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts