Henkibojj Skrivet 29 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2015 Hahaha, sorry för offtopic, men det här verkar vara lite av ett chattfönster just nu ändå Jag håller på att flytta ut en massa trådar från Övrig Kultur till Musik. Hittar lite guldkorn, såsom tråden Tor Lundmark av Cyper, 2008: För er som vill ha gratis, laglig och framför allt bra/i] musik av Tor Lundmark så kan ni gå in på Songes.se Det är folkrock, om någon undrar. Säg gärna vad ni tycker. Rekomenderar starkt ''bara en värld''. Edit: Han suger. Från en tid då det här med att ha ordentligt genomtänkta trådar inte var så viktigt 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2015 Hahaha, sorry för offtopic, men det här verkar vara lite av ett chattfönster just nu ändå Jag håller på att flytta ut en massa trådar från Övrig Kultur till Musik. Hittar lite guldkorn, såsom tråden Tor Lundmark av Cyper, 2008: Från en tid då det här med att ha ordentligt genomtänkta trådar inte var så viktigt Hahahaha! Hultan, det verkar inte finnas någon spärr på hur mycket man får likea. Ska det vara så? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2015 Man kan inte längre klicka på antalet inlägg till en tråd och se hur många varje medlem har postat. Det kanske inte finns kvar i den här versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 juli, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2015 Hultan, det verkar inte finnas någon spärr på hur mycket man får likea. Ska det vara så? Jodå, det finns det. Gränsen är dock betydligt högre än tidigare Man kan inte längre klicka på antalet inlägg till en tråd och se hur många varje medlem har postat. Det kanske inte finns kvar i den här versionen? Det är nog en av många småfunktioner som försvunnit. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 juli, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2015 Nu får ni sluta skriva, får ju inget gjort här! Ska också tilläggas att forumet kommer vara nere ganska mycket imorgon, men det handlar om en timme här och där - inte en hel dag. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 29 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2015 Ser sjukt snyggt ut iaf! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2015 Åh, herregud vilket mörker. Total apati! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2015 Åh, herregud vilket mörker. Total apati!Du får ingen like bara för det! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 29 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2015 Du får ingen like bara för det!Jag vet att du bögtummade, men drog ut tummen igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Sökmotorn tycks bara kunna ge resultat som skrivits sedan uppgraderingen. Inga sökord som passar in på äldre, befintliga trådar dyker upp i sökresultaten. Är det något som redan är känt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 (redigerad) Jag hade inga problem! Ja, testa att lägga till en kommentar på min senaste varning så ska jag kontrollera. Warning Spam, jävligt onödigt att skriva i stil med, "höhöhöhöh öhh höhöh". Ironiskt? Ja! Störigt? Så in i helvete. Warned by Nord, 22 sep 2006 <--------------------KOLLA VAD SOM ÄR TILLBAKA! Warning issued by Funnylin 29 feb 2004 Meddelande till medlem Du får en varning för spam och dina duster med stora tomtefar. Vi vill inte se nått mer sånt! Warning issued by Hultenius 21 sep 2004 Meddelande till medlem Du har fått en varning på grund av ditt påhopp i tråden "Trålleri". Skärpning! En från Funnylin och en från Hultan själv, inte illa. Forumet ser fett ballt ut. Ovant, men ballt. Tack Hultenius! Edit: Åh wow, såg just att man kan se "likes" och antal inlägg medlemmen har gjort direkt vid posten nu. Låt hysterin börja. Galet att jag passerat 15k förresten. Redigerad 30 juli, 2015 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 (redigerad) Nu kan man se sin AP-historik!!Ah, fast från tiden innan uppdateringen kan man bara se vilka inlägg man själv gillat, inte vilka som man fått gillningar på. Redigerad 30 juli, 2015 av eXotic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Tihi! Vad fint allt är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 juli, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Sökmotorn tycks bara kunna ge resultat som skrivits sedan uppgraderingen. Inga sökord som passar in på äldre, befintliga trådar dyker upp i sökresultaten. Är det något som redan är känt?Forumet jobbar fortfarande med att bygga om diverse saker (har pågått i över 40h nu), jag tror indexering av inlägg är bland det sista som sker i denna process.För övrigt så är e-postservern uppe nu. @Henkibojj och @Misterwhoopee håller på att flytta trådar till musik/film forumen och forumets svenska översättningen blir bättre timme för timme.Alla som gillar uppgraderingen kan visa sin uppskattning genom att generera lite aktivitet på forumet (= skriva inlägg). Guldstjärna till er som skapar nya trådar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Trevligt att det går att se sina varningar! Jag har sex stycken. Vad innebär det i praktiken?Det fick mig även att undra: vad i hela friden hände med Nord? Han är väl knappast aktiv längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Varför är Gof "Guest"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Edit2: Man kan se sina gamla varningar nu ifall man går in på profilen. 3 varningar på mig, enda som inte är kommenterat är från Stellhell, resten är om Warez snack. Jävlar vilken firstworldanarchist jag var då som snackade om sånt. Ont: Fyhelvete vad forumet ser snyggt och fräscht ut, kommer ta ett tag att vänja sig med detta. Lär nog komma tillbaka lite oftare nu. Hoppas på mer aktivitet nu också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g0f Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 (redigerad) Mitt gamla konto existerar ju inte. Någonting har fan gått snett hörru. Senaste posten som jag gjorde i Fotbollstråden här t.ex, där visas jag som guest, och mitt namn går inte att klicka på utifrån där. Redigerad 30 juli, 2015 av g0f 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dumle Skrivet 30 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 (redigerad) Mitt gamla konto existerar ju inte. Någonting har fan gått snett hörru. Senaste posten som jag gjorde i Fotbollstråden här t.ex, där visas jag som guest, och mitt namn går inte att klicka på utifrån där. Jag har lyckats logga in nu men jag har fan inget användarnamn.edit: vem i helvete är Dumle och varför kommer jag in på hans konto? Det här är 2spooky4me. Hultan, pls fixa åtkomst till Gof för mig igen. Jag är rädd. Redigerad 30 juli, 2015 av Dumle 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 30 juli, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2015 Mitt gamla konto existerar ju inte. Någonting har fan gått snett hörru. Senaste posten som jag gjorde i Fotbollstråden här t.ex, där visas jag som guest, och mitt namn går inte att klicka på utifrån där. Aha, det förklarar varför det fattades en medlem när omräkningen var klar... Jag tog en titt på den gamla databasen och såg att du (tillsammans med Djingis) var de enda som inte hade en epostadress registrerad. Jag undrar om forumet fick fnatt och raderade dig för det? Du är nämligen helt borta från databasen... Ditt nya konto och Dumle har dock väääldigt snarlika epostadresser, så där är jag inte lika förvånad Skicka mig ett PM med den epostadress du vill använda så ska jag se vad jag kan göra, men jag tror det blir svårt att återställa kontot helt och hållet... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts