xstreem Skrivet 3 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2015 (redigerad) Ett nytt spel i Fallout-serien announcades idag! Jump on the hype train! Redigerad 3 juni, 2015 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2015 (redigerad) Äntligen, älskade 3an och kommer spela det här som fan också! Edit: Karaktären pratade? Redigerad 3 juni, 2015 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2015 Fett bra! Älskar Fallout Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2015 Fy. Fan. Vilken dålig graffe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 juni, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2015 Fy. Fan. Vilken dålig graffe. Fallout-serien behöver inte bra grafik för att producera bra spelupplevelser. Mig hade det gjort detsamma ifall grafiken var identisk med Fallout 3 och NV (vilket den i stora drag ser ut att vara, lol). 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 4 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2015 Tror det kommer bli jävligt bra det här. New Vegas är nog ett av mina absoluta favoritspel och om det här blir ens hälften så bra så kommer det vara jävligt lyckat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2015 Fallout-serien behöver inte bra grafik för att producera bra spelupplevelser. Mig hade det gjort detsamma ifall grafiken var identisk med Fallout 3 och NV (vilket den i stora drag ser ut att vara, lol). Håller egentligen med, men med tanke på hur andra spel ser ut idag hade man kanske väntat sig lite mer.. Hur som helst blir det nog fett, spelade nyligen igenom FO3 på riktigt för första gången. Tokmys!!!! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 4 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2015 Edit: Karaktären pratade? Reagerade också på detta! Hoppas att huvudkaraktären får en något mer avancerad personlighet denna gången. Även om det är mycket upp till en själv vad man gör med karaktären tycker jag att det vore lite roligare om den faktiskt kunde tala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2015 (redigerad) Fallout-serien behöver inte bra grafik för att producera bra spelupplevelser. Håller egentligen med, men med tanke på hur andra spel ser ut idag hade man kanske väntat sig lite mer.. Exakt! Självfallet spelar grafiken viss roll. Jag menar, de kunde ju gjort ett förbaskat bra FO4 och även uppdaterat motorn lite? Det ena behöver inte utesluta det andra. Redigerad 7 juni, 2015 av Jazz 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 6 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2015 Reagerade också på detta! Hoppas att huvudkaraktären får en något mer avancerad personlighet denna gången. Även om det är mycket upp till en själv vad man gör med karaktären tycker jag att det vore lite roligare om den faktiskt kunde tala. Då får man hoppas att det finns ett antal olika röster åt karaktären som man får välja när man gör sin egen. Kvinnliga/Manliga! Hade varit en nice ny sak till Fallout med lite dialoger från huvudkaraktären! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2015 Jag menar, de kunde ju gjort ett förbaskat bra FO4 och även uppdaterat motorn lite? Det ena behöver inte utesluta det andra. Särskilt inte på next gen. Men någonstans i mig säger optimisten att det kanske innebär ett gigantiskt spel istället. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 8 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2015 Vart man än vänder sig om Fallout 4 så är det bara folk som klagar på grafiken.... .... alltså grafik i all ära, men gameplay plz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 8 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2015 Vart man än vänder sig om Fallout 4 så är det bara folk som klagar på grafiken.... .... alltså grafik i all ära, men gameplay plz? Visst, i avvägningen gameplay/grafik hade jag gärna valt lite mer gameplay än bättre grafik, men nu när det ändå har gått så lång tid sedan Fallout 3 hade jag gärna sett lite fräschare grafik, det känns som att det ändå finns utrymme för det nu utan att riktigt behöva kompromissa med spelupplevelsen, som Jazz säger. Fräsch grafik bidrar ju ändå till en fräsch spelupplevelse. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2015 De nya bilderna ser betydligt bättre ut än trailern. Kanske bjuds vi grafiknojiga på lite mer ögongodis än vad som först visades. http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20150615/fallout-4-se-massor-av-bilder 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 juni, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2015 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2015 (redigerad) Okej, alltså. Tack Bethesda för det här eviga ståndet jag aldrig någonsin kommer bli av med. Fallout 4 ser så jävla bra ut Redigerad 16 juni, 2015 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2015 Bygga saker? Alltså kommer spendera så många timmar i det här spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 9 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2015 Gled in på Steam och såg att äldsta barndom hade skickat en tidig julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2015 59,99€ på Steam, nej tack! Filurade lite och kom på att jag hade bonuspoäng jag inte använt hos spelbutiken.se. 386kr, save that money! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 10 november, 2015 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2015 59,99€ på Steam, nej tack! Filurade lite och kom på att jag hade bonuspoäng jag inte använt hos spelbutiken.se. 386kr, save that money!Verkar finnas på den flesta CD-key sidorna för runt 410SEK, väldigt mycket bättre pris än på steam iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts