Weener Skrivet 16 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2015 Hallå era busar! Eftersom många verkar lira på PC tycker jag vi ska dra ihop nån sorts GTAsajten-server eller så för att samlas och göra galenskaper ihop! Vilka är på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2015 Hallå era busar! Eftersom många verkar lira på PC tycker jag vi ska dra ihop nån sorts GTAsajten-server eller så för att samlas och göra galenskaper ihop! Vilka är på? Jag är fan på. Antehoff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2015 Heter Pavalol på Social Club. Hit me up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 17 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2015 Kommer spela en del på PC iaf. Vaxxor på SC! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2015 Har inte börjat köra online än men sen är jag gärna på! Heter andra_bullar, så folk fattar att det blir andra bullar när jag joinar! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2015 (redigerad) Jag kommer haka på när jag klarat ut storyn och köpt spelet. Lirar buskversionen fram tills jag får nästa lön! edit: öppen för alla kommunikationsprogram utom Skype. Föredrar mumble. Redigerad 17 april, 2015 av Gof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2015 Dirger på social club. HMU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2015 Skickade Friend Requests till alla er som skrivit ner era SC namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 25 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2015 Jag nickar lindless på social club, lär skicka friend req senare ikv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 5 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2015 Nickar Batmoodh på Social Club! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2015 RoffeRullstol på Social Club. Hit me up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fe5ken Skrivet 17 oktober, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2015 Har väl inte hänt för mycket här på senaste, men Fe5ken på SC! Lirar lite spontant här o där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts