Henkibojj Skrivet 1 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2015 I en full ständigt shockerande interjuv berättar presschefen för Rockstars spanska utgivare Rockstár hur PC-versionen av GTA V och även GTA IV helt avsiktligt blivit försenade. Att GTA IV flyter dåligt även för högpresterande datorer förklaras med att de gjorde det på skoj. Det ryktas även om att DRM-skyddet ska återinföras. Vad tror ni om detta? Självfallet är jag shockad och funderar på att ringa till Pluss och Uppdrag Granskring. 8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2015 (redigerad) Jag kan verkligen se hur många sådana här videor som helst. Det blir aldrig tråkigt... Redigerad 1 april, 2015 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 april, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2015 (redigerad) HAHA, bra aprilskämt! Såg ju faktiskt fram emot att se videon, och desto längre jag kom desto mer garvade jag. Redigerad 1 april, 2015 av Merkky 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts