Vice. Skrivet 17 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2015 Har ingen PS4, men väl PC och PS3 om det lockar Nja, blir väl PS4:a nu tror jag tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2015 Ingen på PC här som känner för lite heists? Jag joinar/skapar gärna ett crew med några av er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2015 Jomenvisst, jag skulle behöva lite klirr i kassan. Lägg till RullstolsRoffe på Social Club! GTASajten har ett crew som du kan joina. Tror att Henkiponken är admin. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 14 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2015 Jomenvisst, jag skulle behöva lite klirr i kassan. Lägg till RullstolsRoffe på Social Club! GTASajten har ett crew som du kan joina. Tror att Henkiponken är admin.Request skickat, ska kolla in crewet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 augusti, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2015 Jomenvisst, jag skulle behöva lite klirr i kassan. Lägg till RullstolsRoffe på Social Club! GTASajten har ett crew som du kan joina. Tror att Henkiponken är admin. Va? Ja, just fan. Det är visserligen Viktorkrysset som är skapare och superadmin, men visst har jag adminrättigheter Nån som vill spela ikväll, kanske? @Xersize, @xstreem? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 15 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2015 Va? Ja, just fan. Det är visserligen Viktorkrysset som är skapare och superadmin, men visst har jag adminrättigheter Nån som vill spela ikväll, kanske? @Xersize, @xstreem? Jag återkommer om det, jag måste kolla upp om jag kan eller inte. Annars märker du nog om jag loggar in!Relaterad fråga: hur funkar det med headset i spelet? Funkar det bra, eller rekommenderas typ Skype/TS eller något annat om man ska spela flera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 augusti, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2015 Jag återkommer om det, jag måste kolla upp om jag kan eller inte. Annars märker du nog om jag loggar in!Relaterad fråga: hur funkar det med headset i spelet? Funkar det bra, eller rekommenderas typ Skype/TS eller något annat om man ska spela flera?Förutom att vissa cutscenes gör att du inte längre kan använda headset så funkar det bra på PC. Jag skulle dock hellre använda externt program när man hoppar in och ut ur menyer, etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2015 Förutom att vissa cutscenes gör att du inte längre kan använda headset så funkar det bra på PC. Jag skulle dock hellre använda externt program när man hoppar in och ut ur menyer, etc.Vilket program föredrar du? Så jag vet vilket jag ska fixa om jag inte redan har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts