Gäst Skrivet 25 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2015 Jag följer SHL via Csports.no (alla matcher, SHL och Fotbollsallsvenskan för 99nok i månaden) och har stött på ett problem den senaste tiden. Silverlight vägrar fungera i Chrome. Jag har installerat om allting, men skiten vägrar fungera. Det funkar utmärkt i Internet Explorer, så jag har kört på det de senaste matcherna, men jag slipper gärna det i framtiden. Bifogar en bild på det jag hatar mest på internet just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2015 Jag följer SHL via Csports.no (alla matcher, SHL och Fotbollsallsvenskan för 99nok i månaden) och har stött på ett problem den senaste tiden. Silverlight vägrar fungera i Chrome. Jag har installerat om allting, men skiten vägrar fungera. Det funkar utmärkt i Internet Explorer, så jag har kört på det de senaste matcherna, men jag slipper gärna det i framtiden. Bifogar en bild på det jag hatar mest på internet just nu. Vill minnas att jag haft det problemet någon annan gång med. Minns inte vad problemet var eller hur jag fixade det, men jag har ett svagt minne om att Chrome hade uppdaterats och att Silverlight inte hunnit med än. Har du förresten kollat så Silverlight är uppdaterat? http://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2015 Vill minnas att jag haft det problemet någon annan gång med. Minns inte vad problemet var eller hur jag fixade det, men jag har ett svagt minne om att Chrome hade uppdaterats och att Silverlight inte hunnit med än. Har du förresten kollat så Silverlight är uppdaterat? http://www.microsoft.com/getsilverlight/Get-Started/Install/Default.aspx Går jag till den sidan så vill den att jag ska installera Silverlight. Igen. Är någonting med att Chrome inte verkar veta om att jag har installerat skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts