Jazz Skrivet 16 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2015 När trådar som denna uppstår önskar jag att jag hade lagt lite mer tanke bakom mitt nick, istället för att gå efter rule of cool. Jag trodde i många år att du var en hiphoppare och hade en beef med Xersize. 6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2015 Nu blev jag ju väldigt sugen på att höra dom riktiga berättelserna om hur ni fick era nick. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 februari, 2015 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2015 Jag trodde i många år att du var en hiphoppare och hade en beef med Xersize. Haha, det hade varit vackert! För övrigt, Jazz, när jag först såg den här tråden så tänkte jag skämtsamt att det måste komma från Fresh Prince, då jag har nötat serien i någon månad nu så det var det första som dök upp. Men sen tänkte jag "mer" logiskt och tänkte att det antagligen har med musiken att göra. Men icke sade Jazz, det var faktiskt ganska klurigt! Tummen upp där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts