Vice. Skrivet 4 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2015 Någon som har en smarttv med 3D (eller enbart 3D)? 1) Köpte en Philips 55" smart (android) 3D tvigår och vill testa 3D.Ha en film, som slutar på .mkv och jag spelar upp den genom playstation 3, playstation media server. Men det blir ingen 3D Nån som vet hur man kan göra så det fungerar. 2) Det finns appar som man kan ladda ner på tvn. Jag laddade ner minion rush installerar och när jag startar står det: "press eny button to start", vilket inte går, Hur jag än trycker startar den inte. =/ Vad göra? Laddar apparna från googles androis market eller vad det heter Tusen tack på förhand//Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 4 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2015 Att en film har filändelsen .mkv betyder inte att den är i 3D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2015 Vet inte hur fjärrkontrollerna ser ut på de nyare modellerna, men min Philips från 2012 har en knapp som man trycker på för att få igång 3D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 4 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2015 https://support.us.playstation.com/app/answers/detail/a_id/2125/~/configuring-playstation-3-for-3d-output kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 januari, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2015 (redigerad) Att en film har filändelsen .mkv betyder inte att den är i 3D. Nä, det förstår jag med. Men detta är en 3D film. Förklarade bara vad det var för fil eftersom man kanske skall göra nått med den för att kunna se i 3D Tack kobbe. Testar när jag kommer hem imorgon Redigerad 4 januari, 2015 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 januari, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 januari, 2015 Jag har 3D-TV, och för att spela upp något i 3D så spelar man upp en video bestående av två bilder stackade bredvid eller över varandra och sedan klickar man på 3D-knappen på fjärrkontrollen och väljer matchande inställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2015 Jag har 3D-TV, och för att spela upp något i 3D så spelar man upp en video bestående av två bilder stackade bredvid eller över varandra och sedan klickar man på 3D-knappen på fjärrkontrollen och väljer matchande inställning. Jag kan välja att bilderna är brevid varandra eller på varandra. men det blir inte riktigt 3d som om jag sätter in en fysisk skiva i PS3:an. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts