Humbug Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Jag är en stolt höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Bryr mig ärligt talat inte, men jag är riktad lite åt vänster.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Vänsterpartiet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Vänsterpartiet... Håller med till 100%!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 3 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Det skulle va kul att veta vad hultan röstade på Huuuuultan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Han var på den borgliga sidan vill jag minnas.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 3 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Han var på den borgliga sidan vill jag minnas.... Det var glada nyheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Kan inte bestämma mig mellan Socialdemokraterna och Moderaterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Vänsterpartiet... samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 ingen uppfattning... men varför en sån här poll 3,5 år innan valet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Vänster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Jag är riktad åt höger men egentligen bryr jag mig inte så mycket om politik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Håller med Arvid. Jag håller inte på något parti och jag bryr mig inte så mycket heller men jag tycker högerpartierna har de vettigaste idéerna. Socialdemokraterna och Vänstern bygger bara på bidrag, tillfälliga lösningar och krånglig byrokrati så de skulle jag aldrig kunna rösta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Håller med Arvid. Jag håller inte på något parti och jag bryr mig inte så mycket heller men jag tycker högerpartierna har de vettigaste idéerna. Socialdemokraterna och Vänstern bygger bara på bidrag, tillfälliga lösningar och krånglig byrokrati så de skulle jag aldrig kunna rösta på. om man inte ska starta eget så e ju högern helt onödig?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 om man inte ska starta eget så e ju högern helt onödig?? Kanske det men jag stör mig på alla bidrag här och där. En person som är arbetslös får tex 80% (upp till 12 000) av den lön som en som jobbar. Det tycker jag är helt fel, det är ju som att ta semester och ändå få sin lön (förutom 20%). Sen blir jag riktigt sur på svenska statens "dubbelskattning". Jag har nyligen tjänat in 1000 kr i webshopen men när det är utbetalning kommer staten och snor 50%! Staten som inte har gjort något för att förtjäna pengarna tar alltså hälften (500 kr) och lägger det i egen ficka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 jo, det har du rätt i! men det finns många andra goda argument hos vänstern som väger mer än dom dåliga... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Jag är en stolt höger tror jag Hur kan man vara de egentligen, de vill ju bara bygga och slösa pengar och inte alls tänka på naturen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Jag är Vänsterpartist för att jag är emot EU & EMU, jag tycker också det är bra att man betalar skatt för att tx. inte bara de rika ska få råd med vård. Om skatterna avskaffas kommer det bara gynna de rika som är oberoende av bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Jag tycker också skatten är bra som den är. Dubbelskattning är dock en annan sak och borde helt avskaffas. Staten tar från den fattiga GTAsajten och ger till andra som har bättre ekonomi Det skulle finnas kulturbidrag (eller nått) till webbplatser, för jag kan lova att väldigt få går runt rent ekonomiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts