jo77 Skrivet 16 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2014 Den här hipstermusiken verkar ta över världen just nu. Läste om den här svenska gruppen på Vice som kallar sig för Death Team. Låter heter Fucking Bitches In The Hood. Här har ni musikvideon som är rätt udda, men jag måste ändå erkänna att jag gillar låten. Låter lite som något Icona Pop kunde ha gjort. FBITH Kolla in deras hemsida och få er ett skratt: www.deathteam.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2014 Förstår inte riktigt syftet med tråden. Är tanken att vi alla ska enas och hata det bandet du länkade, eller ska vi enas och hatar hipsters i stort? Vad är din agenda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo77 Skrivet 16 december, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2014 Förstår inte riktigt syftet med tråden. Är tanken att vi alla ska enas och hata det bandet du länkade, eller ska vi enas och hatar hipsters i stort? Vad är din agenda? Låt oss hata. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2014 Då är det bättre om du drar till Fragbite eller nåt. Här på GTAsajten är vi kärleksfulla :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo77 Skrivet 17 december, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2014 Då är det bättre om du drar till Fragbite eller nåt. Här på GTAsajten är vi kärleksfulla :wub: Haha! Ja men det är ju sant. Låt oss älska då istället. Jag tycker faktiskt att låten är rätt bra såhär efter några lyssningar. Och hemsidan är ju himla nostalgisk. Får mig att minnas mina tonår i datasalen i skolan när man satt och lekte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 17 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2014 Den här hipstermusiken verkar ta över världen just nu. Läste om den här svenska gruppen på Vice som kallar sig för Death Team. Låter heter Fucking Bitches In The Hood. Här har ni musikvideon som är rätt udda, men jag måste ändå erkänna att jag gillar låten. Låter lite som något Icona Pop kunde ha gjort. FBITH Kolla in deras hemsida och få er ett skratt: www.deathteam.se Är det du som är Death Team? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts