Kebab Skrivet 4 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2015 Men vad då, med lite vilja kan man ju få bort gyttjan från skorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2015 Men vad då, med lite vilja kan man ju få bort gyttjan från skorna? Svårt att tro att de ändå någonsin blir sig lika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juli, 2015 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2015 Fråga till xstreem av nyfikenhet: tycker du att Marks skor också fick en schysst look? Nja, ett djupdyk i dyn är väl kanske lite overkill. Man ska ju inte ha för mycket av det goda heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 12 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2015 nån mer som ska på WOW? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2015 Glömde rapportera tillbaka från Emmabodafestivalen men det var skitbra. Varje morgon undrade jag vad fan jag egentligen hade gett mig in på men varje kväll mådde jag på topp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2015 Glömde rapportera tillbaka från Emmabodafestivalen men det var skitbra. Varje morgon undrade jag vad fan jag egentligen hade gett mig in på men varje kväll mådde jag på topp igen.Om man festivalar rätt så ska 90% av upplevelsen vara ren och skär misär, och de återstående 10% euforisk fyllelycka. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2015 Om man festivalar rätt så ska 90% av upplevelsen vara ren och skär misär, och de återstående 10% euforisk fyllelycka. Det var ungefär så det blev! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 19 augusti, 2015 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2015 Gav Way Out West en ärlig chans i år, var på alla dagar och försökte se det jag ville. Blev dock besviken, många dåliga bokningar, för mycket hipsters som tävlade i att klä sig värre än varandra och allmänt skitnödig och pretantiös stämning. First Aid Kit och Florence and the Machine var dock magiska! Resten kunde jag dock vart utan. Var ju självklart tvungen att se Lorentz efter all galla jag spytt ut på honom här på forumet. Jag verkade vara den enda som stog och kokade av ilska, alla andra skrek som dårar. Obegripligt. Jag är väll efter, eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts