BuZZ Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Hallå igen! Är det någon som vet/gjort en modd som gör att man kan vara polis??? SNÄLLA länka till den här under.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Det finns en så man kan vara polis. Man kan köra uppdrag i alla bilar utom tjänstebilar så som taxi. Man kan även gå på gatan. Men jag vet inte var den finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 det vore grymt...om du visste var den fanns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Jag tror jag har den på datorn men jag hittar den inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Sök Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 vore ju klart häftigt.... sök på den....Kanske finns tidigare tropicar man kan söka efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Tropic´s Jag har sett en sån på nån sida, ska kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 Jag vet inte vad den heter. Och den fanns inte i nån topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Seki Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Skulle någon kunna skicka filen till mig? Kommer inte åt sidan. MSN: seki98902@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2003 Skulle någon kunna skicka filen till mig? Kommer inte åt sidan. MSN: seki98902@hotmail.com Jag tror inte dom har hittat modden än! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Seki Skrivet 27 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2003 Menade att skriva i detta topic: http://www.gtasajten-storage.com/forum/inv...=ST&f=11&t=5189 Sorry. Men nån som har den som kan skicka över den till mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts