ZcruweN Skrivet 5 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2014 Hitta ingen tråd när jag sökte efter det, så därför skapar jag den här. Om det nu finns så får vi fortsätta i den tråden helt enkelt. Har vi några Smash spelare här inne? Vilket är erat favorit? Favorit karaktär? etcetc. Fick testa nya Smash för drygt en vecka sen om jag inte missminner mig helt. Nya Smash är helt underbart jämfört med Brawl. Mycket ny balansering i spelet och att det är så "udda" karaktärer i spelet är helt underbart. Little Mac måste nästan vara en favorit för mig, dock har han en fruktansvärt dålig recovery attack. Det finns även en fanmade version av super smash som heter Super Smash Flash som kan spelas här http://www.mcleodgaming.com/viewflash.php?id=6&type=game helt gratis för vem som helst, går även att ladda ner och spela online. Så resten av forumet? Någon som tycker om denna underbara spelserie? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 7 december, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2014 Har nu dom senaste dagarna inte gjort nånting annat än att spela Super Smash Flash 2. Rekommenderar det starkt för den som gillar såna här sorts spel. Hit me up 1v1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2014 Mainar Robin på SSB4. Kul lir! Skall testa flashvarianten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts