Weener Skrivet 16 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2014 Nu kan man ju anse att det är fusk att rösta såhär sent, men jag vet ju inte om den brunnit ännu, har den det? jag röstade iallfall på att den står pall men att försök kommer göras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2014 "Greps av polis vid Gävlebocken" Räknas detta som brännförsök, eller ska bocken bli lite svedd? Hittills ligger man ju rätt bra till i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 22 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2014 "Greps av polis vid Gävlebocken" Räknas detta som brännförsök, eller ska bocken bli lite svedd? Hittills ligger man ju rätt bra till i alla fall. Vilken amatör...det enda som kommer funka är en molotov från en flyktbil. Kanske en helikopter. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2014 Vilken amatör...det enda som kommer funka är en molotov från en flyktbil. Kanske en helikopter. Ganska förvånande att ingen mer har prövat med den beprövade taktiken från 2005, dvs eldpilar! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 29 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2014 Såg nyss på nyheterna att bocken plockades ner idag. Om tändarmannen räknas prickade man alltså rätt! Tydligen skall den skicks till Kina 2015 eftersom getens år infaller i februari... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2014 Skäms lite över att bo i Gävle nu, vi har tappat stinget. Förlåt så himla mycket mina kära forumiter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2014 På något underligt sätt känns det väntat att den skulle överleva.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts