DizzY Skrivet 19 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2014 Tja, undrar som sagt om någon kommit ut online idag? Har läst att ps4 haft mkt bugg problem sen senaste uppdateringen och att detta påverkar vissas åtkomst. Jag lyckades ladda ner updaten o installera,fixa om min karaktär som jag haft sen ps3 men sen bröts min koppling av nån anledning... Anledningen till att jag frågar är främst för jag undrar över alla extra saker till oss återkommande spelare. Vapen,fordon osv ska ju finnas, jag ser den nya rail Gun och yxan exempelvis i ammunition, men det står out of stock... Och jag tror det är för jag inte riiiiktigt kommit igång online än. Vad är era upplevelser o synpunkter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2014 Jag lyckades också efter många försök att få uppdateringen. Direkt när jag loggade in efter den fick jag mina "exclusive" stod det i hörnet på skärmen. Sen fick jag mail om Wild-Life-Photography challange. Någon Yxa har jag ej sett dock. Jag har heller inte kommit in i Online. Blir Time-out. I övrigt: Mycket bra FPS-läge. Svårt att köra bil, annars mycket coolt! Singelplayer funkar i princip buggfritt, var någon grafikbugg i början bara i FPS-mode, så man såg ansiktet som ett skal i första uppdraget. Verkar finnas fler challange än på PS3 samt fler bilar på rena PS4 versionen. Var ska man hitta sin Yxa och Railgun? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sera97 Skrivet 19 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2014 Jag undrar hur man får sina exklusiva saker för att man är återkommande spelare. Eller hur man ser om man fått det! Skrev in koden för att få 1 000 000 i spelet men min online-karakär fick inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 19 november, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2014 Nu lyckades jag komma ut online och spela lite, men fortfarande inga av de nya vapnen som går att ta. Det står bara out of stock...måste kanske spela lite längre..?:s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2014 Jag undrar hur man får sina exklusiva saker för att man är återkommande spelare. Eller hur man ser om man fått det! Skrev in koden för att få 1 000 000 i spelet men min online-karakär fick inget Jag fick 500.000 online bara för att logga in online, utan kod Har ej använt min kod. Vill inte förstöra singelplayer med "fusk". Vill förtjäna min pengar där. Jag fick alla mina exklusiva saker så fort jag loggade in på online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 20 november, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2014 Jag har kommit ut online och har oxå låst upp så jag ser nya vapnen, MEN de går inte använda direkt, man låser upp sakerna efterhand, vilket är bekräftat. sen dessa cashen ni snackar om har jag ingen koll på , har inte fått på varken online eller singelplayern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2014 (redigerad) Jag fick 500.000 online bara för att logga in online, utan kod Har ej använt min kod. Vill inte förstöra singelplayer med "fusk". Vill förtjäna min pengar där. Jag fick alla mina exklusiva saker så fort jag loggade in på online. Kan jag få? Undrar om det går att redeema flera såna förbokningskoder till samma konto. Redigerad 20 november, 2014 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts