Tweak Skrivet 17 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2014 (redigerad) Låt oss spela Quizkampen ihop. Laddade just ner appen efter ett uppehåll på något år och de flesta vänner har lagt av. I den här tråden kan vi utmana varandra och outa pinsamma kunskapsluckor hos andra forumiter. Jag nickar Jakobdjur, go go go! Edit: Jag inledde första rundan mot Kebab med fel svar på samtliga frågor. Redigerad 17 november, 2014 av Tweak 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 17 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2014 Edit: Jag inledde första rundan mot Kebab med fel svar på samtliga frågor. Varför jag får lust att bädda in telefonen i gipsväggen varje gång jag spelar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2014 (redigerad) Låt oss spela Quizkampen ihop. Laddade just ner appen efter ett uppehåll på något år och de flesta vänner har lagt av. I den här tråden kan vi utmana varandra och outa pinsamma kunskapsluckor hos andra forumiter. Jag nickar Jakobdjur, go go go! Edit: Jag inledde första rundan mot Kebab med fel svar på samtliga frågor. Känner en jävla press som spelar om allmänbildning med en journalistikstuderande. Det är faktiskt bara mot en av 20 vänner som jag ligger under i matcher... Har dock en känsla av att du kan bli den andra. Edit: Ifall jag ändå har öppnat dörren för lite skryt... Redigerad 17 november, 2014 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 november, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2014 (redigerad) Känner en jävla press som spelar om allmänbildning med en journalistikstuderande. Det är faktiskt bara mot en av 20 vänner som jag ligger under i matcher... Har dock en känsla av att du kan bli den andra. Edit: Ifall jag ändå har öppnat dörren för lite skryt... Haha, problemet för mig är ju att allmänbildning inte bara innefattar samhällsorienterade ämnen.. Utanför dem är jag riktigt kass. Ligger dock på liknande siffror, bara en vän som leder totalt. Snyggt! Tror det mesta jag fått är 16. Kebab vann första matchen med 11-8. FML. Redigerad 17 november, 2014 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2014 Nickar Batmoodh, är absolut sämst men har skickat invites till alla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2014 Ska nog fixa ett konto och tanka ner appen ikväll. Ha så kul med att spöa mig, allesammans, det kan jag bjuda på! Återkommer med vad jag nickar när det är gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 18 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2014 (redigerad) Losade 10-12 mot Tweak i första matchen och sedan 8-10 samt 10-13 mot Kebab. #detgårbranu Redigerad 18 november, 2014 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 november, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2014 Torskat två i rad mot Kebab, leder tredje just nu. mr_tobbe är föga förvånande en jävel på det här, vinstsiffrorna skrevs till 16-13 i hans favör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 18 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2014 Jag är med! Noradrenergic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 19 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2014 Tror att jag lägger fingrarna på hyllan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2014 Är det någon här som har spöat mr_tobbe än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 november, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 november, 2014 Är det någon här som har spöat mr_tobbe än? Slutade spela med honom, blev bara ledsen. 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 20 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2014 Har tagit Kebab samt Adriian några gånger nu, vann även mot Tweak en gång och han nekade min förfrågan om returmatch. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 november, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 november, 2014 Har tagit Kebab samt Adriian några gånger nu, vann även mot Tweak en gång och han nekade min förfrågan om returmatch. Haha, förlåt! Det var inte för att vara taskig. Klassen har börjat spela en massa också så hade helt plötsligt 10+ matcher igång samtidigt. Leder mot Kebab med 3-2 nu! Godis. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2014 Har tagit Kebab samt Adriian några gånger nu, vann även mot Tweak en gång och han nekade min förfrågan om returmatch. Hah! Nu fick jag äntligen min revansch! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 21 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2014 Jag spelade många rundor mot Kebab förr om åren, men jag vann inte speciellt många så jag vågar mig inte på er andra. Vill ju inte skämmas öronen av sig varje gång man besöker forat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2014 Är ett tag sen jag spelade det här men ska börja igen. Nickar castamere. Jag spelade många rundor mot Kebab förr om åren, men jag vann inte speciellt många så jag vågar mig inte på er andra. Vill ju inte skämmas öronen av sig varje gång man besöker forat! Det jobbigaste är ju när man svarar fel på löjligt lätta frågor och avslöjar hur lite man vet om ämnet X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 25 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2014 Kebab pajade våran streak på 4 oavgjorda matcher i rad med att till slut vinna en, jävligt omoget faktiskt... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2014 Kebab pajade våran streak på 4 oavgjorda matcher i rad med att till slut vinna en, jävligt omoget faktiskt... Ah, angry-smilien, som jag har saknat dig i pluralis. 2004, var är du nu? :SMILIE_AV_GTA3_PLAYER.gif: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 10 december, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2014 Kebab är den ende som fortfarande spelar med mig, tung snubbe. Vi turas om att vinna för det mesta, även om det känns som han kanske leder lite totalt sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts