DizzY Skrivet 13 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2014 (redigerad) Nu vet jag inte hur jag bäddar in bilden direkt här, men här e länken Press me please. Bilden finns här också: Spoiler Redigerad 14 november, 2014 av Henkibojj Bäddade in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2014 Det är rätt imponerande siffror faktiskt. Tyvärr känner jag mig inte riktigt så exalterad över GTA Online som jag trodde att jag skulle bli. Mest för att communitykänslan inte infunnit sig hos mig - jag har spelat online tre gånger på ett helt år tillsammans med någon annan från forumet och andra PS3-vänner har bara blivit nån gång. Mest blir det singleplayer i Onlinevärlden... Jag och brorsan har bestämt oss för att LANa GTAO om ett litet tag, det kommer bli sjukt kul med två teveapparater bredvid varandra Jag bäddade in bilden åt dig. Bilder bäddas in med [img]http://www.spelsajt.com/bildnamn.jpg . I just det här fallet var bilden såpass stor att jag dessutom lade den i en spoilerbox, som skrivs [spoilerbox]Text, bilder, länkar, youtubefönster etc här.[/spoilerbox] vilket resulterar i en ruta som ovan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts