Mark Skrivet 30 maj, 2016 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2016 Charts och statistik på https://watcher.gg/ Skriv in BattleTag för att få massor med information om eran performance! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 6 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2016 Med nya datorn är nu Overwatch inköpt, fy fan vilket underbart spel! Nöter det nästan dagligen, helt fantastiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2016 Bra jävla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 30 juni, 2016 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2016 (redigerad) Min tagg är xXXX om någon är sugen på att spela! Är än så länge bara level 21, då jag inte har supermycket tid att spela men diggar spelet sjukt mycket faktiskt! Min favorit är Soldier, Mercy & Bastion! Redigerad 26 oktober, 2017 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 juli, 2016 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2016 (redigerad) Äre nån mer som kör competitive eller? Rank 62 just nu. Edit: 65 nu! Redigerad 6 juli, 2016 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 13 juli, 2016 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2016 (redigerad) Ny hjälte på gång: Ana. Går att testa henne på PTR. Intressant koncept, hade riktigt roligt när jag spelade henne. Redigerad 13 juli, 2016 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 augusti, 2016 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2016 gachiGASM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts