Topp3 Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Jag det är sant, jag gjorde det idag. Tackar, tackar, jag vet, jag är bäst. :"> Ok, de fusk jag använt är: Inga poliser Mer poliser Liv Armor Alla vapen 1 Alla vapen 2 Alla vapen 3 Och ett stort tack till Humbug, han hittade sista hoppet! Jag är bäst... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Grattis, men... "Respect is everything." vilket fusk inte inger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Grattis, men... "Respect is everything." vilket fusk inte inger... Nä men nu vet alla att det går!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Tråkigt med fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Tråkigt med fusk det är du inte ensam om att tycka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 det är du inte ensam om att tycka Smaken är som baken, full med sk*t. The big vercetti blev jätteglad och ställde till med stort kalas för alla sina barbies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Smaken är som baken, full med sk*t. the big Vercetti blev jätteglad och ställde till med stort kalas för alla sina barbies Ja? Hursomhelst, finns dykardräkten vid escobar int. efter man fått 100%? jag har inte hittat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Fusk är inte kul...men bra att det går att få 100% när man fuskat .....mina kompisar har fuskat och...då ska jag informera det till dom En engelsk speltidning påstod också att man inte kan få 100% med fusk...Ska nog ta å mejla dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 (redigerad) det är du inte ensam om att tycka Jag tycker att ni ska va glada för the big vercettis skull. Jag tycker iaf att att det var grymt bra gjort fast det var med fusk Redigerad 3 april, 2003 av Humbug Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Humbug Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Fusk är inte kul...men bra att det går att få 100% när man fuskat .....mina kompisar har fuskat och...då ska jag informera det till dom En engelsk speltidning påstod också att man inte kan få 100% med fusk...Ska nog ta å mejla dom Det kanske bara gäller om man har ett bestående fusk på t.ex. alla blir glada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bossi Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 Fusk är inte kul...men bra att det går att få 100% när man fuskat .....mina kompisar har fuskat och...då ska jag informera det till dom En engelsk speltidning påstod också att man inte kan få 100% med fusk...Ska nog ta å mejla dom de menade att det inte finns nån fusk som man bara behöver ssriva så har man klarat 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 va bra...då kan jag använda min fuskfil igen...jag har klarat 61% på den...men sen dumpade jag den typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 när jag fick GTA3 av min kompis så var skivan så repig att spelet hopade ur lätt och man hamlade ofta i "bluehell"... då tog jag till fusk så att jag klarade det !! det var riktigt kul måste jag säja... jag klagar inte över att spelet skulle bli sämre för att man fuskar... jag hade minst lika kul då jag klarade GTA Vice City utan fusk som när jag klarade GTA3 med fusk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solid_X Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 jag vet men om man tar fusk som Störe hjul och såna så gå det inte... har nån klartat 100%? vad får man dÅ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 jag vet men om man tar fusk som Störe hjul och såna så gå det inte... har nån klartat 100%? vad får man dÅ? en luftballong och tre kilo godis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA2 Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Hur ändrar man bild på profilen??? jag kak inte engelska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Hur ändrar man bild på profilen??? jag kak inte engelska! vad dillchipsar du om ?! om du menar att man skulle kunna byta texten till svenska så blir du nog besviken !(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 SANT: utan fusk fan då e de trisst så klarar man inte uppdragen då lässnar man.. så de så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts