Sera97 Skrivet 29 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2014 Min Game butik har ett opselat-oöppnat GTA 2 till Game Boy för 250kr. Borde jag köpa det, och i så fall, borde jag öppna det eller låta den va oöppnad för evigt. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2014 Jag tror att jag spelat GTA 2 på Gameboy och tyckte det var helt okej i förhållande till spelenhetens begränsningar. Huruvida det ska vara oöppnat eller ej vet jag inte. Krävs det inte ganska många år innan det får samlarvärde? Du kan ju köpa det och lägga ut på eBay, med reservationspris och se vad du får för det innan du öppnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sera97 Skrivet 29 oktober, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2014 Jag kommer köpa det bara för att det är coolt att ha, väntar nog med att öppna det tills jag vet om det kan bli värt nått. Men det är inte varje dag man hittar gta 2 i butik. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts