VickeX Skrivet 28 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2014 (redigerad) Vet att det funnits en sån här tråd någon gång förut, men det var länge sedan och för att främja lite aktivitet här på forumet så skadar det väl inte med en ny tråd. OK GO släppte igår musikvideon till sin låt I Won't Let You Down och de är som bekant kända för det här med unika och smarta/snygga/roliga musikvideos. Denna är inget undantag. Hur grym som helst! Så, vad skulle ni säga är bland världens bästa musikvideos? Redigerad 28 oktober, 2014 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2014 Hah, när jag såg att det var du som skapade tråden så visste jag att det här var den videon du skulle posta. Du lyssnade mycket på Ok Go förr eller? För jag vet nämligen inte varför jag associerade dig med den gruppen direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 28 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2014 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 28 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2014 Den här har man alltid kommit ihåg 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 oktober, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2014 (redigerad) Hah, när jag såg att det var du som skapade tråden så visste jag att det här var den videon du skulle posta. Du lyssnade mycket på Ok Go förr eller? För jag vet nämligen inte varför jag associerade dig med den gruppen direkt. Hmm. Jag tror aldrig jag uttryckt mig vara ett stort fan av dem direkt. Visst, har uppskattat deras musik, men framför allt deras musikvideos. Kanske något jag skrivit om hur imponerad jag var av musikvideon till "This Too Shall Pass" som gett dig den uppfattningen. Värd att posta den också. Och några till från samma grupp: Och den här som jag hade missat: Gillar visserligen verkligen låtarna i dessa videos men kan inte minnas att jag lyssnat på några av deras andra låtar... Redigerad 29 oktober, 2014 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2014 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2014 Heh. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 29 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2014 (redigerad) Fleet Foxes - Mykonos Sjukt stämningsfull och mysig musikvideo till en av enligt mig världens bästa låtar. Redigerad 29 oktober, 2014 av Weener 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 maj, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2015 Hittade denna tack vare Reddit. Älskar både låten och musikvideon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 maj, 2015 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2015 Novos Baianos var ett otroligt fantastiskt band. De älskade fotboll, vilket är fint! Jag älskar också fotboll. Ett av deras främsta album heter Novos Baianos F.C. De spelade in en dokumentär i samband med albumet. Dokumentären är något av en musikvideo. De spelar fotboll och musik. Det är otroligt bra och otroligt vackert. Jag anser att det är världens bästa musikvideo! Den är väldigt inspirerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 maj, 2018 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2018 Jag vet inte hur det är möjligt eftersom de är så jäkla strikta med sina rättigheter, men den här kanalen har på något sätt lyckats ladda upp en hel hög Beatles utan att de blivit nedplockade. Eftersom många av låtarna saknar musikvideor har han klippt ihop egna. Den här impade på mig, hoppa till 3:14 för att se den legendariska Abbey Road-övergången ur ett helt annat perspektiv! Givetvis är det massa trixande involverat men jag tyckte det var väldigt fräckt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts