Adriian Skrivet 28 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2014 http://www.gtasajten...__1#entry644649 "Kan hålla mig hur länge som helst." Försökte jag vara cool? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2014 Hmm. Hittar inga superpiniga trådar, och det går ju fortfarande inte att sortera sina inlägg efter vilka som är äldst. Måste gräva djupare. Men kan ju inte säga att den här var så lyckad: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 oktober, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2014 Tänkte att man kanske ska göra detta till en "Forumets Nostalgi-tråd" eller liknande? Då kanske det kommer upp mer roliga händelser eller allmänt pinsamheter. Bara en tanke, att man kan posta allt som man kommer ihåg (med måtta, får inte gå över det extrema och bli någon sorts "mobbning" eller var man kan kalla det). Eller bara att det inte behöver rikta sig mot sig själv utan kan vara andras poster och trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2014 Nej men fy. Har nog gjort bort mig för tid och evighet om jag börjar rota, hittade en grej häromdan i någon namntråd där jag blev sur på Vice för att han hade gjort en lista i bokstavsordning medan jag höll på med det. (Jag tror inte att jag var ironisk, även om jag hoppas det...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts