Henkibojj Skrivet 21 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2014 Trådstarter är roliga, så då gör vi en sån istället för att bumpa andra trådar. Jag tror inte att jag spelat singleplayer sedan jag klarade storyn. Som en direkt följd av slutet, sjunker Merryweather-aktien som en sten och man får meddelande om att det är fantastiskt, för (vem det nu är) kommer att bli stenrik på det. Det tog jag som en ledtråd till att satsa alla mina pengar hos alla spelare för att aktien skulle stiga så småningom, men det verkar den aldrig göra. Istället har den sjunkit ytterligare och ligger kvar där, så om jag vill sälja tillbaka och ångra mitt köp förlorar jag istället tiotusentals dollar. Allt detta hindrar mig delvis från att spela vidare och köpa andra ställen som ger jobb. Kommer aktien någonsin att stiga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2014 Kommer aktien någonsin att stiga? / Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2014 http://www.gamefaqs.com/boards/634491-grand-theft-auto-v/67295779 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts