Vice. Skrivet 17 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2014 Hej! Min dator har mer virus infektioner än en polsk glädjeflicka, och skulle behöva rensas. Kan ni tipsa på program (gratis) som tar bort mycket eller allt, då jag har begränsad kunskap om detta. Tack på förhand//Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2014 (redigerad) Hej! Min dator har mer virus infektioner än en polsk glädjeflicka, och skulle behöva rensas. Kan ni tipsa på program (gratis) som tar bort mycket eller allt, då jag har begränsad kunskap om detta. Tack på förhand//Vice Nu igen? En ren formatering vore väl att föredra. Spara undan bilder och filmer du vill ha kvar på en annan disk och blås rent. Edit: Eller menar du att du vill ha ett antivirusprogram som rensar bort dina virus? Redigerad 17 oktober, 2014 av eXotic 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 oktober, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2014 Nu igen? En ren formatering vore väl att föredra. Spara undan bilder och filmer du vill ha kvar på en annan disk och blås rent. Edit: Eller menar du att du vill ha ett antivirusprogram som rensar bort dina virus? Vosst fick jag tips om för ett tag sedan? Har för mig att ni tipsade om nått som hette typ, dr clean eller nått. Letade i "dator hjälp tråden" men fann ionget inlägg från mig där. =/ Problemet är att jag inte har nått operativsystem på skiva, fick ett till, men glömde att kopiera allt, så nu är det inte lönt då virus och skit hade kommit med då med. Ficnns det nått bra program för att rensa bort lite? Har avg virusskydd nu bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2014 (redigerad) Här har du fått tips om Malwarebytes. Här har du fått tips om hur man installerar Windows utan skiva. Redigerad 17 oktober, 2014 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2014 Vice... jag gillar din närvaro... men du e fan sämrst på stt googla 3&&3' El Ellenen Eller ens jlmma J Komma ihåg vad du fått tips om innan Asså På riktigt bara googs En googl 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 oktober, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2014 Tusen tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts