VaXXoR Skrivet 25 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2014 Sådär nu är min kopia till PS4 beställd! Hoppas jag är ledig på releasen. Har redan nu GTA sug, men har bestämt mig för att vänta till den 18e. Skulle vara grymt kul att dra ihop ett gäng och spela lite, bara säga till om ni vill! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2014 Sådär nu är min kopia till PS4 beställd! Hoppas jag är ledig på releasen. Har redan nu GTA sug, men har bestämt mig för att vänta till den 18e. Skulle vara grymt kul att dra ihop ett gäng och spela lite, bara säga till om ni vill! Eny time... Ska visa dig hur man skall, spela... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2014 Jag spelar gärna förutsatt att Vice. inte är med! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2014 Jag spelar gärna förutsatt att Vice. inte är med! Du, jag och VickeX kan ju dra ihop nått 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2014 Jag spelar gärna förutsatt att Vice. inte är med! Högstadieelev eller? Du, jag och VickeX kan ju dra ihop nått Absolut, jag är på det skall bli kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2014 Du, jag och VickeX kan ju dra ihop nått Soft, adda ohlafl på PSN! Högstadieelev eller? Nej, av princip spelar jag inte med fuskare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 26 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2014 Nej, av princip spelar jag inte med fuskare. Dra inte upp den där skiten igen. Skulle han fuska i din aktuella spelsession är det väl bara att hitta en ny eller bestämma träff på egen hand med spelarna. Vi behöver inte klämma fram en konflikt i varje tråd han är med i. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 26 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2014 Soft, adda ohlafl på PSN! Ska jag göra! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2014 Soft, adda ohlafl på psn Addat! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sera97 Skrivet 28 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2014 Lätt att man skaffar det till ps4an. Enda anledningen till att jag behåller mitt gamla Xbox är så att jag kan spela gta 4 och San Andreas HD-remaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ensure Skrivet 5 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2014 För dom som undrar om grafik skillnaden la rockstar precis upp denna på deras youtube-kanal. Jämförelse mellan PS3 och PS4. Suget minska väl inte direkt efter den filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2014 Ingen som kommer lira det på PC? Där allt en gång faktiskt började. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2014 Ingen som kommer lira det på PC? Där allt en gång faktiskt började. För mig började det på Playstation, så då blir det på PS4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2014 Ingen som kommer lira det på PC? Där allt en gång faktiskt började. Jodå! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 11 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2014 Jodå kommer skaffa det till ps4, lägg gärna till Kiedis_eds på PSN så lirar vi 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2014 (redigerad) Jag och VickeX kommer nog spela en del i helgen efter releasen (?). Är det folk som har spelet till PS4 då så är det bara hoppa in och lira lite med oss! Skulle vara kul om alla hade mikrofoner också! Vi lirade rätt mycket av last gen ihop och det blir nog en del next gen nu, och vi har snackat om att det vore kul att få med oss mer spelare härifrån! Så var inte blyga! Redigerad 11 november, 2014 av VaXXoR 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2014 Jag är sugen på att köpa det tillsammans med ett Xbox One. Är det sämre på Xbox, eller varför är det så opopulärt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2014 Jag är sugen på att köpa det tillsammans med ett Xbox One. Är det sämre på Xbox, eller varför är det så opopulärt? Vet inte, det kan bero på att Xbox 360 hade bättre features och spel i allmänhet till sin generation än PS3, men att PS4 nu kommit tillbaka med en kraftigare (??) konsol och mer nyheter än XBO, men det är bara en gissning. Typ, att PS äntligen blivit moget eller något. Själv kommer jag inte skaffa PS4 på bra länge, minst ett år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts