DizzY Skrivet 10 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2014 (redigerad) Ja, som tråden lyder, vem här ska skaffa spelet, antar egentligen att alla här bör ha spelat det redan, men kanske bara testat på hos kompisar. Många väntar troligen ännu längre än 18e Nov för PC versionen. Hursomhelst ska jag skaffa det till min nyinköpta Ps4a,och jag vill tagga till lite nu inför releasen. Är det 100% att man kommer få sin Online-karaktär över på ps4an från Ps3an sålänge man loggar in på samma account..? Och sen undrar jag även vad som egentligen är sagt, har läst bl.a att det SKA tillkomma expansion på Singelplayern och även massor av nyheter till Online modet? Kan detta bekräftas eller har jag hört rykten bara? Och snälla, radera inte tråden, Forumet är DÖTT så de skadar inte med lite "nytt". Redigerad 12 oktober, 2014 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2014 Jaaaaaag!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2014 Varför skulle man skaffa det till 4:an? Vad är fördelarna? Det som talar emot är: * Har det redan till PS3 * Inte bättre grafik * Nya DLC kommer till PS3 med(?) * Onödig kostnad att köpa ett spel jag redan äger Har svårt att avgöra hur jag skall göra, så verkligen, skriv gärna fördelarna. Hörde rykte om att man kunde köpa ägda spel till halva priset till PS4:an? Stämmer det? Har GTA V från PSS, kan man köpa det billigare då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 11 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2014 Jag kommer inte göra det, först och främst av den enkla anledningen att jag inte har en sån konsol eller en bra PC. Hade jag haft PC är det lite tveksamt, men om jag hade haft PS4 vore svaret fortfarande nej. Skulle vilja se en poll om detta, kan du redigera ditt inlägg eller ska jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2014 * Inte bättre grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 11 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2014 Men hallå!! Det där är ju uppenbart fake!!! Hört talas om photoshop eller?!?! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 11 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2014 Jag ser ingen skillnad, hur ska spel kunna vara i 1080p när våra ögon bara ser 720p? Förklara det om du kan! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2014 Vafan var det för jämförelse? Helt olika grejer de jämför med. Eller har de lagt till saker i ps4-versionen? Typ fler hajar för på den ena var det en haj och en dykare och den andra bilden ingen dykare men många hajar. Ska man jämföra får man ju visa samma sak?! Jag ser ingen skillnad, hur ska spel kunna vara i 1080p när våra ögon bara ser 720p? Förklara det om du kan! Vad menar du? 1080p (inte för att jag fattar vad 1080p eller 720p är) säljs ju som tv? 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 11 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2014 Vafan var det för jämförelse? Helt olika grejer de jämför med. Eller har de lagt till saker i ps4-versionen? Typ fler hajar för på den ena var det en haj och en dykare och den andra bilden ingen dykare men många hajar. Ska man jämföra får man ju visa samma sak?! De har lagt till bättre grafik i PS4-versionen. Bättre ljussättning, fler bilar (mer trafik och fotgänger), fler grafiska element... det var en jämförelse mellan PS4-trailern och liknande miljöer i PS3. En direkt jämförelse. De jämförde exakta element. Vad menar du? 1080p (inte för att jag fattar vad 1080p eller 720p är) säljs ju som tv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2014 Jag ser ingen skillnad, hur ska spel kunna vara i 1080p när våra ögon bara ser 720p? Förklara det om du kan! Jag har överklockat grafikmotoriken till över 2000p med 3D och och jag ser garanterat skillnad så lugna dig lilla gubben med vad du säger här nu. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2014 Jag har överklockat grafikmotoriken till över 2000p med 3D och och jag ser garanterat skillnad så lugna dig lilla gubben med vad du säger här nu. Men då har du väl glasögon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2014 Köper det till ps4an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 12 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2014 Väntar till PC versionen kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 12 oktober, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2014 Grafiken KOMMER va bättre än på ps3, säkerligen inte lika jaw-dropping som PC versionen när den väl kommer, men då ska man oxå ha ett prestandamonster till dator som kostat 2-3 ggr mer än en ps4a. Det som förvåna mig mest på ps3an va hur jävla snyggt dom lyckats få det på den gamla konsolen, så förbättringar med en nyare konsol tvivlar jag inte alls på. Ang. Poll förfrågan så får du gärna skapa den åt mig, vet inte riktigt hur jag gör de i redigerigen. för övrigt kul att se några som skrivit här va inte beredd på svar ens därför min frånvaro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2014 Fixat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2014 Kommer skaffa spelet igen till PC. Finns ingenting som slog GTA IV med mods och skit, kan inte bli bättre så längtar fruktansvärt till PC versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2014 (redigerad) Ni som köper det till PS4 kan ju lägga till mig! Skulle vara grymt kul att dra ihop ett gäng och lira lite! PSN:Codename-vaxxor Redigerad 19 oktober, 2014 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2014 Saffar igen, först till PS4, sen även till PC. Mycket troligt till Xbox One också när jag väl skaffar en sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 19 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2014 Saffar igen, först till PS4, sen även till PC. Mycket troligt till Xbox One också när jag väl skaffar en sådan. Varför ha ett spel till totalt 5 plattformar? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2014 Varför ha ett spel till totalt 5 plattformar? Samlarvärde. Typ. Känns rätt för mig som ett stort fan. Sen gillar jag möjligheten att spela med alla vänner, även då de har olika konsoler. Men visst, kanske säljer av Ps3 kopian och till slut kopian till nextgen-konsolen jag spelar minst på. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts