Weener Skrivet 2 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2014 Som många säkert vet ryktas det om en DLC till GTA 5 liknande Undead Nightmare, dvs Zombieinvasion. Hackare har hittat spår vad jag förstått men det som intresserar mig är denna bild av omslaget från Playstations official magzine http://media.officialplaystationmagazine.co.uk/files/2014/09/issue-101.jpg Skulle lika gärna kunna vara spekulationer baserade på rykten i tidningen men vi får la se. Vad tror ni? Hade det inte vart fett att slakta zombies i LS samt ute på landsbygden i skogen? Jag är jävligt taggad iallfall 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2014 Åh neej, inte den här skiten igen... Har inte folk tröttnat än? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2014 Åh neej, inte den här skiten igen... Har inte folk tröttnat än? Håller med. Nog för att jag inte är något för zombiefilmer eller spel från första början, men det här är bara en stor gäspning för min del. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2014 (redigerad) Jag hoppas, älskar allt som har med zombies och infekterade att göra! Redigerad 4 oktober, 2014 av VaXXoR 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2014 Då de nämner GTA sist och med "?!" känns det rätt uppenbart att det bara är spekulationer från deras part utifrån alla rykten som går. Tror inte att det kommer något zombie dlc, iaf inte i år, utan isf möjligtvis nästa år vid den här tiden... Tror dock att det kommer bli en speciell tidsbegränsad update runt Halloween med pumpamasker och liknande saker med horror-tema. Förväntar mig den tisdagen den 28e eller 30/31 precis under halloween. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2014 Finns det inte redan en typ av zombie-mode där man mörsar ner methheads? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 oktober, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2014 Självklart känns själva zombiegrejen urvattnad men jag hoppar i luften av glädje oavsett bara jag får nån ny singleplayer-kampanj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2014 Självklart känns själva zombiegrejen urvattnad men jag hoppar i luften av glädje oavsett bara jag får nån ny singleplayer-kampanj. Något fokuserat singleplayer-dlc med mer story, uppdrag och repliker etc lär inte komma i år. Sent på våren eller nästa höst skulle jag gissa. De har ju för fan fortfarande inte släppt Heists. Det är utan tvekan prio efter "next-gen" och PC-releasen. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DizzY Skrivet 4 oktober, 2014 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2014 jag tror de mesta som utlovats o frågats efter på senaste kommer komma med releasen av ps4 o igen när väl pc oxå släpps. tror på mer SP story o även kanske heist redan i november. tror ärligt inte de gått fixa på ps3 o 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts