felshoe Skrivet 8 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2014 Hej! Här talar vi om björnar. Någon som sett en björn någon gång? Kanske ätit björn? Velat se björn? Själv såg jag två grizzlybjörnar i USA för två år sedan, det var magiskt. Ett skrämmande och fascinerande djur. Men jag vill äta björn också. Är det någon som vet hur man kommer över lite björnentrecote? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2014 Min morfar har skjutit två björnar i Alaska. Han har båda fällarna hemma. Jag ska erbjuda mig att köpa en av dem, för jag skulle vilja ha en på väggen... Björnar har förresten ett ben i sin penis... Ett sådant har morfar också hemma. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 8 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2014 I stugan (Cirka fem mil ifrån Östersund) så har både jag & pappa sett björn flertal gånger, riktigt spännande att se dom faktiskt! Tyvärr har vi varken skjutit björn eller ätit björnkött än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 8 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2014 Björnar har förresten ett ben i sin penis... Ett sådant har morfar också hemma. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2014 Såg en liten björnunge en gång på en av mina taxiresor mitt ute i skogarna. Det var kul! Letade frenetiskt efter mamma björn som ju mest troligt fanns i närheten men ingen skymt av henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2014 (redigerad) Har personligen aldrig sett en björn förutom den uppstoppade som står inne på polisstationen i Örnsköldsvik, men aldrig i livet. En kompis lyckades nästan cykla på en björnunge som sprang ut på vägen däremot, vägen som jag bor efter. Det är ungefär en mil till närmsta "stad/bebyggt område/ställe med en bensinmack", och dit tog han sig på strax över än en kvart med tanken "mamman kan inte ha varit långt från ungen" i huvudet. Redigerad 9 september, 2014 av Merkky 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 5 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2014 (redigerad) Well, var på Orsa björnpark i somras. Såg de här fina björnarna där. Redigerad 5 november, 2014 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2014 Inte så stor erfarenhet av Björn:ar men har en Björn-Kompis. Kännt honom ett par år, tråffades genom jobbet. Vi jobbade på samma arbetsplats. Har inte skjutit honom men i början funderade jag faktiskt på det, iochmed att jag tyckte han var rätt dryg. 2 Björn-Ungar har han med, 7 och 10 bast har jag för mig det är. Så ja, det var min erfarenhet vad gäller Björn:ar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2014 Var i Kolmårdens djurpark under en av de varmaste dagarna på hela sommaren. Björnarna hade det i alla fall svalt och gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 5 november, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2014 Här är en björn jag träffade på Artis Royal Zoo i Amsterdam. Rekommenderas dock inte! Många utav djuren hade löjligt små burar och inhägnader att bo i. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2015 I mitt hem har jag nu 1 st svartbjörnspäls 1 st svartbjörnskranie 1 st svartbjörnspenisben En bild finns i Privata angelägenheter, ska ta några på resten av prylarna senare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 juni, 2015 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2015 I mitt hem har jag nu 1 st svartbjörnspäls 1 st svartbjörnskranie 1 st svartbjörnspenisben En bild finns i Privata angelägenheter, ska ta några på resten av prylarna senare! Haha den fällen alltså. Vad kostade den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 juni, 2015 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2015 Hahahahahahahahahahaha. Att jag har missat detta. Skrattat högt åt det oavrbrutet i 2 minuter nu. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts