Xersize Skrivet 6 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2014 Jag har på senare tid tydligen installerat något som heter HyperFormance. Jag vet inte vad det gör, men jag vet att det är i vägen för i alla fall två spel, Skyrim och Dragon Age II. Kan någon ge en snabb förklaring, och eventuellt en beskrivning på hur jag blir av med logotypen uppe i vänstra hörnet? Se bild. Tacksam för hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2014 Finns det inte med i programlistan där du avinstallerar program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 7 september, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2014 (redigerad) EDIT: Problemet är löst, så tråden kan låsas/raderas/whatever. Tack så mycket! Redigerad 7 september, 2014 av Xersize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2014 EDIT: Problemet är löst, så tråden kan låsas/raderas/whatever. Tack så mycket! Kan du inget om Internet? Om du skriver hur du löste det så kan andra också få hjälp.. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 7 september, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2014 Kan du inget om Internet? Om du skriver hur du löste det så kan andra också få hjälp.. Det programmet har tydligen alltid funnits, då det är ett program som på något vis följde med mitt grafikkort. Efter en automatisk uppdatering så hade tydligen inställningarna ändrats från att den rutan inte skulle visas, till att den skulle vara uppe i högra hörnet, så det enda jag tydligen behövde göra var att öppna inställningarna för grafikkortet, kryssa i att det inte skulle visas och viola, klappat och klart! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2014 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2014 Vill även flika in och säga: Kan du ingenting om GTASajten? Här låses eller raderas aldrig några trådar bara för att TS har löst problemet... 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 7 september, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2014 Vill även flika in och säga: Kan du ingenting om GTASajten? Här låses eller raderas aldrig några trådar bara för att TS har löst problemet... Det är väldigt sant. Men men, låt den ligga och ta plats i cyberrymden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts