Henkibojj Skrivet 3 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2014 Rockstar Games spelar just nu GTA Online mot killarna på den omåttligt populära bloggen GTA V o'Clock. Evenemanget, som heter GTA Online Independence Day Event, ställer amerikanska R* mot brittiska GTAVoclock i en kamp om amerikanska kontinentens öde. Alltid roligt att höra Lazlow och Leslie Benzies småprata om spelet, hur det utvecklades och vilka anekdoter som dyker upp alltmedan de spelar. Kolla in vetja! 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2014 Redan över. Men det går att se på hela skiten på Youtube! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 juli, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2014 Den där spellistan ger fett med pengar, kan jag säga, eftersom det är dubbel utbetalning just denna helg. Utan ansträngning och efter ganska kort tid (20 min?) hade jag redan fått $70,000. Rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2014 Den där spellistan ger fett med pengar, kan jag säga, eftersom det är dubbel utbetalning just denna helg. Utan ansträngning och efter ganska kort tid (20 min?) hade jag redan fått $70,000. Rekommenderas! Har inte kollat hela videon. vad är det för spellista? Hur hittar man den=? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juli, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2014 Har inte kollat hela videon. vad är det för spellista? Hur hittar man den=? Den dyker upp när du startar spelet. Då du vanligen tycker X för att gå till Online istället för storyn, kan du nu trycka triangel för att direkt hoppa in i spellistan. Annars finns den i Start - Online - Playlists - Rockstar Playlists - Independence Day Event. Kul lista! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2014 Tack. Inte för att jag egentligen behöver mer pengar, men mer är bättre... Vad får man totalt för att köra hela? Du nämde 70k på 20 min? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 juli, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2014 Tack. Inte för att jag egentligen behöver mer pengar, men mer är bättre... Vad får man totalt för att köra hela? Du nämde 70k på 20 min? Svårt att säga eftersom det är tävlingar alltihop och prisengarna beror på huruvida man vinner eller inte. Mitt lag vann en deathmatch, förlorade en Capture och jag kom tvåa i ett race för åtta personer. Lite då och då kom det vinster på 24000, andra gånger var det mindre. 70 är en bra gissning på totalen för min del, jag försökte spela igen men fick anslutningsproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 juli, 2014 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2014 Spelat hela och det var rätt tråkigt. 4 banor bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts