Deltanator Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Ni stängde fan nyss ner servern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 4 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 de_aztec as_oilrig de_dust2 de_vertigo cs_siege de_cbble de_dust cs_747 de_vegas de_prodigy cs_assault cs_office cs_italy de_inferno cs_backalley cs_militia de_train de_survivor de_torn de_storm cs_estate as_tundra de_nuke cs_havana de_chateau de_piranesi cs_beach cs_5star de_jeepathon2k de_jeepathon3kv2 de_jeepathon6k de_jeepathon10k st_jeepathon3k starwars cs_destructderby_final2 cs_assault2k fy_iceworld cs_jeep_rally2 supercrazycar cs_deagle5 cs_deathmatch de_walmart cs_galleria glassfloor de_rats cs_speedball2 cs_speedball3 cs_winter_assault de_deep6 chicken_run de_driveby de_driver2k crazycar_v2 cs_church de_boatseason2c cs_concrete cs_funpark cs_speedball cs_d-day de_airninja cs_clubdead para_map_novisnorad playground2 playground_x tantooine he_tennis2 he_tennis2k scout_map fy_party he_pool_night fy_pool_day de_rock de_scootathon2k de_dorms de_predator cs_chinatown cs_deathmall fun_nightarena fy_darkness cs_matrix ih_dualfront fy_3split cs_monopoly de_snipe_it5 cs_assault_upc cs_castorv11 cs_cinema cs_afghan de_museum de_pacman car_fight cars_n_robots cart_attack days_inn Endor rubber_sled the_get_away tower_of_terror cs_reflex nipperhouse cafeteria hallofdeath gallery blackhawkdown supercrazycar2 crazycar demolition_derby2 as_crazytank explosion! oc_bestjump3 cs_zshotgun 12guagecage starwars2a cs_mountainhamlet de_simpsons air_fight2 as_crazytank2 as_crazytank3 chopper_attack de_purgatory_beta4 gijoe_cars jp_cars jp_riverride jp_site_b temple_of_doom whaaaaa Många banor på en server va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 de_inferno är roligast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2003 de_dust och cs_italy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 9 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2003 jag gillar assault siege och dust samt militiä det e dom roligaste banorna enligt mig opps! höll på att glömma office Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 För nuläget är det cs_siege, varför vet jag inte, men det brukar skifta vilken bana som är min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Ja tycker denna ska stängas, av två anledningar. Ett, Det finns redan en cs tråd Två, Assault e så överlägsen, så de e bara en onödig fråga... ------------------- Prepare for everything Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 cs_militia är den roligaste!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Ja tycker denna ska stängas, av två anledningar. Ett, Det finns redan en cs tråd Två, Assault e så överlägsen, så de e bara en onödig fråga... ------------------- Prepare for everything Man kan inte göra undersökningar i en vanlig tråd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 Ja tycker denna ska stängas, av två anledningar. Ett, Det finns redan en cs tråd Två, Assault e så överlägsen, så de e bara en onödig fråga... ------------------- Prepare for everything vadå assault é överlägsen??? själv tycker jag bäst om de_dust2 men om man ser på vilken bana som spelas mest är de de_dust och assault ligger iaf inte tvåa eller trea... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 assault e noob bana Riktiga 1337s lirar dust2, aztec och nuke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 (redigerad) assault e noob bana Riktiga 1337s lirar dust2, aztec och nuke 1337s? Redigerad 10 april, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 10 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2003 1337 = Leet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 Leet= elite Själv så tycker jag att det är bra att människor har olika smaker, det hade varit tråkigt om alla servrar spelade samma bana . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 11 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2003 jo, sant men om man ska spela assault så rekommenderar jag verkligen att spela cs_assault_upc, ballaste assault modifikationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts