kaninen Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Många alternativ va . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 aztec är min favorit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 aztec är min favorit. Tycker jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 2 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Om man räknar bort air fight2 så är det aztec. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Det finns ju en CS tråd längst upp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 aztec, men varför postade du inte det här i den klistrade cs tråden istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kaninen Skrivet 2 april, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Kan man göra omröstningar i trådar?eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 aztec, men varför postade du inte det här i den klistrade cs tråden istället? för att det inte går att gjöra pollar där kanske... aztec och dust 1,2 e mina favoriter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Min favorit är heltklart assult. Kul att titta på varandra med kameror. Jag körde med min nybörjar polare och så kollade jag på honnom och sa vad han gjorde . Han fattade inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 de_inferno är kul och cs_italy är rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 2 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2003 Med min extremt jätte ringa erfarenhet måste jag väl säga cs_assault! (Typ den enda bana jag kört. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sirar Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 min favorit är de_dust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 de_dust2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 3 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2003 de_aztec de_dust2 cs_assault_UPC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rocket_skater Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Millitia är rätt bra, men Assault slår allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-ToDy- Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 Varför har ni inte med de_office den e ju kul mycke närkamper typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 cs_office Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 ALLA DE_RATS BANOR!!!!! och de_mice, de_dustbunnies, alla banor där man är en mini gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 ALLA DE_RATS BANOR!!!!! och de_mice, de_dustbunnies, alla banor där man är en mini gubbe Gå in på min server då, för jag har runt 10 rats banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 4 april, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2003 De_dust 2 är roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts