Vice. Skrivet 16 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2014 (redigerad) Vi har ju haft den här frågan upp ett par gånger, senast 2008 om jag minns rätt. Fast egentligen vill jag minnas att en sådan undersökning skapades förra året med... Hur som helst, för att ta det med lite humor; hur ser era toalettvanor ut? Jag har alltid så pass indoktrinerad att jag inte ens kan gå på toaletten hemma utan att använda mig av Dämpningspapper. Först den senaste tiden har det blivit lite bättre och jag låter ibland bli, men då måste jag sätta på kranen och/eller torktumlaren. Att gå på toaletten och göra nummer 2, någon annanstans än hemma är totalt otänkbart för mig. Så, hur agerar ni? Vote: Alltid och över allt. Finns inte en chans att jag missar det! För att det inte skall låta givetvis! Redigerad 16 juni, 2014 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2014 (redigerad) Självklart använder man det. Vill inte ha en massa vatten som skvätter upp överallt. Att skita någon annanstans än hemma får ett stort NEJ. Redigerad 16 juni, 2014 av BroDD 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 16 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2014 Gör det alltid. (Var nog tack vare tråden 2008 som jag började tänka på det och göra det överallt) Väljer båda alternativen på anledningen. Men mest för att det inte ska skvätta. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 17 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2014 Aaaaah, den här diskussionen minns jag! Används hela tiden, vem fasiken vill ha kallt vatten stänkandes på rumpan stup i sekunden? 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2014 stup i sekunden? What...? Hur ofta bajsar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2014 Alltid två papper. Brukade ha problem med att björna någon annanstans än hemma. Sedan gjorde jag lumpen och nu har jag helt slutat gå och hålla mig i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 18 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2014 What...? Hur ofta bajsar du? Jag lever på kaffe och mint, ofta blandat med fet mat. You do the math. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2014 Aldrig använt, aldrig sett syftet i det. För det första så skvätter det ju bara vatten någon gång ibland, jag bajsar sällan bly, och för det andra så känner jag inte att det är någon markant högre hygien att använda det. Om något så sköljer du av smuts som redan finns där, att en röv inte är hygienisk är ganska uppenbart och oundvikligt. Jag hade småproblem att gå någon annanstans, i alla fall om det var många som gick förbi utanför eller om jag var i ett bås som inte är helt stängt så det luktar ut i hela toaletten, men efter att jag bodde med en tjejkompis i Thailand i en månad i samband med att jag arbetar som undersköterska på ett äldreboende så kom jag över det. Uppmuntra normala bajsbehov, det suger att inte kunna bajsa normalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2014 Jag vill utdela ett stort "lol" åt alla vuxna människor som använder dämpningspapper. 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2014 Jag vill utdela ett stort "lol" åt alla vuxna människor som använder dämpningspapper. HÅLLER MÄ! Aldrig använt mig av detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juni, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2014 (redigerad) Jag vill utdela ett stort "lol" åt alla vuxna människor som använder dämpningspapper. kanske du som inte har vett och etikett? Det är lika självklart som att sköta personlig hygien Redigerad 18 juni, 2014 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2014 kanske du som inte har vett och etikett? Det är lika självklart som att sköta personlig hygien 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 juni, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2014 http://www.youtube.com/watch?v= Nä, jag tror inte på dig. Ingen människa vill att det hörs eller luktar när man gör/har gjort nummer 2. Och ingen vill varken höra eller känna ljud eller lukt. Så de flesta anstränger sig för att vara så neutrala som möjligt. Och det är för oss flesta lika viktigt som den personliga hygienen. Detta kan tom på sätt och vis räknas in dom personlig hygien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2014 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2014 För mig är det till 100% för att jag inte vill ha kissvatten i ändalykten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2014 Om det skvätter så förbannat bör ni lägga om er kost så ni inte blir så förstoppade. Kör man med papper så kommer dessutom skiten att lägga sig över vattenytan och då luktar det precis som ett utedass. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 juni, 2014 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2014 Om det skvätter så förbannat bör ni lägga om er kost så ni inte blir så förstoppade. Kör man med papper så kommer dessutom skiten att lägga sig över vattenytan och då luktar det precis som ett utedass. Beror ju självklart på hur mycket du fyller, men oftast landar det mjukt och tyst, för att sedan sjunka poetiskt, likt titanic ner till botten av den porslinsvita skålen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2014 Jag stör mig något hemskt på det här som människor kallar "vett och etikett". Vem fan bestämde att det är vett och etikett att dumpa papper i toan innan man dumpar papper i toan? Jag försöker förgäves acceptera allt som blivit programmerat i våra huvuden, allt vi tycker ska vara rätt och fel är något som någon sa någon gång som bara fastnade. WE ARE LEGION, FUCK THE SYSTEM! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 juni, 2014 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2014 Jag stör mig något hemskt på det här som människor kallar "vett och etikett". Vem fan bestämde att det är vett och etikett att dumpa papper i toan innan man dumpar papper i toan? Jag försöker förgäves acceptera allt som blivit programmerat i våra huvuden, allt vi tycker ska vara rätt och fel är något som någon sa någon gång som bara fastnade. WE ARE LEGION, FUCK THE SYSTEM! Jo men du förstår, det handlar om personlig hygien, detta. Ingen vill ju att det ska lukta eller låta under tiden man bajsar. Och ingen vill höra eller lukta av någon annans toalettbesök heller. Vett och etikett i ett nötskal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts